Tuesday, November 6, 2012

Satu Kisah Di Hari Selasa

Satu hari di mana Misz-ella rasa tak sedap badan malam sebelumnya.
Satu pagi di mana Misz-ella makan Nasi Lemak Berlauk Paru sebagai Sarapan pagi.
Satu hari di mana i feel so angry with somebody.
Satu hari di mana Misz-ella rasa sepi tanpa dia. *Kak Senah site visit full day arini*


Satu hari di mana Misz-ella ambik Vegetarian Soba dan Hazelnut Latte di waktu tengahari.

Satu petang di mana Misz-ella rasa tersangatlah lega bila Misz-ella sedar bahawa tak da benda pun sebenarnya .. hanya 'emo' Misz-ella yang ter over.

Satu malam di mana Misz-ella tersangat lah malas dan hanya mampu masak Nasi Goreng Apa Yang Ada untuk Dinner. 

Berakhir sudah satu hari yang bermula dengan 'emo-emo' an dan berakhir dengan kemanisan. Alhamdulillah. *terlebih mengada aku arini sebenarnya*





18 comments:

Kakcik Nur said...

Kadang2 kita berada di bawah pengaruh emosi tanpa kita sedari... :)

faraherda.razalan said...

KC yg cool.

Smlm, sy pun mrh pd org tu. Tp hari ni, bgn pagi kene think positive. So, semenya pun ok.

pinky said...

cool KC.....=)

mrs gold said...

Tp tu la kak..kdng2 emosi x leh kwl..dah lpas sari kejadian br sdar.hehe

Tina Othman said...

sedapnya nasi goreng apa2 aje yang ada tu

azieazah said...

Nasi goreng kah yang menjadi penyelamat? hehehe

Daddy Ziyyad said...

hmmm..saya nak jadi vegi lah..senang kurus! bahaha

Mama Zharfan said...

KC nampak glowing :) cuns!!

Yus Yunos said...

terkulat-kulat Yus tgok sayur tu! (LOL)

Kak Yang said...

Hi Sis,

It's OK to be emotional. Kan kita ni manusia. Kalau tak da perasaan kang masalah gak.

It's OK to be emotional, just down be drowned by your emotion.

Ingat zikir tu?

Kesuma Angsana said...

perkara biasa dlm hidup, yg pahit akan berakhir dgn manis akhirnyer .. keep smiling suka bila KC senyum hehehe

Yaya Azura said...

biasa la kita cepat sentap..pastu kedian baru sedar ..hihi..

Rai Ourkizuna said...

KC emo emo pun nampak manis je senyum..

Chekgu Azrine said...

nasi goreng tu tetiba nmpk mcm sedap..haha

Mama Likha said...

cmtulah kita.. ada mse ok, ada mse emo, ada mse glenyar... tnpa sebab kan ? at last malu ke diri sndiri hehehe...

Mama Likha said...

cmtulah kita.. ada mse ok, ada mse emo, ada mse glenyar... tnpa sebab kan ? at last malu ke diri sndiri hehehe...

kakchik@ella said...

Btul tu Kakcik.

kakchik@ella said...

Yup. Positive must quickly tke over negative. Kan Farah.