Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Cotton Mania - Mari Kita Borong Cotton

Hello readers-readers kesayangan.  Moga semuanya sihat.  Moga kita kekal kuat.  Tabah menghadapi tiap dugaan dan cabaran hidup ini.  Mudah-mudahan. Amin.

Hai.  Nak bagitau .. rasa sayang, suka dan cinta Misz-ella pada kain-kain cotton kesayangan telah mendorong Misz-ella untuk set a company bernama Grand Cotton Enterprise.  Company ni khas untuk kain-kain cotton kesayangan.  Grand Cotton Enterprise adalah syarikat berdaftar dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia.  Legally registered. Hepi lah saya. Hepi sebab rasa sayang, cinta dan suka telah memberi suntikan for me to do something seriously.

Grand Cotton Entreprise adalah pemborong kain English Cotton Gred AAA dari luar negara. Misz-ella faham keadaan ekonomi yang mendesak kadang memaksa kita melakukan sesuatu untuk menggebukan saku. Apa yang murah sekarang? Tak ada, kan. Anak sorang macam Misz-ella dan hutang pun kurang, mungkin lah kurang bebannya .. tapi yang lain?

So readers, i hereby officially announce yang saya sekarang menjual cotton secara borong.  Means, if you all nak cuba-cuba meniaga, mari beli borong dengan saya.  Saya ada beribu-ribu cotton cantik yang omakaihhhh .. punyalah cantik dipandang dan sedap dipakai.




Ini hanyalah sebahagian dari 'design' Cotton-cotton yang dijual Misz-ella. Ada banyak lagi mahu tak cukup satu page kalau nak tunjuk semua kat sini. 

So readers .. please feel free to mesej/whatsapp 016-6223138 or email kakchik_ella@yahoo.com untuk melihat lebih banyak 'design' yang cantik, lawa dan meriah.  Lepas tu mari la beli borong dari Misz-ella dan cuba la menjual.  Misz-ella sendiri, masa mula-mula belajar jual cotton dulu, dok berulang alik ke Jalan TAR. Tahun lepas gi Jalan TAR langsung tak da cotton .. yang ada hanyalah kain-kain 'lip lap .. lip lap' yang meriah.  Tahun ni cari kat sana walau tak banyak kedai menjual tapi jumpa la juga tapi harganya omakaihhh .. tak berbaloi dengan perjalanan Sg. Buloh-Jln TAR dan segala penat lelah. Beruntungnya orang sekarang, dengan adanya ONLINE, duk je kat rumah, baca and browse .. klik sana .. klik sini bank in/transfer lepas tu tunggu je Poslaju Delivery.  Bawak gi ofis, tunjuk kat jiran sebelah, jumpa adik beradik, tunjuk kat sedara mara kat kampung .. dah boleh berjualan. Tak yah susah-susah macam Misz-ella dulu .. nak dapatkan stok je pun banyak dugaan dan cabaran, tolak duit minyak, toll dan parking .. tak seberapa sebenarnya Misz-ella dapat.

Untung betul lah orang sekarang.  Zaman dah berubah, teknologi dah makin canggih. So, grab the chance dengan beli borong secara ONLINE.  Beli dengan sapa? Dengan Grand Cotton Enterprise lah, kannn. Tehehehe.


Kan i dah cakap tadi .. i ada ribuan pasang English Cotton Grade AAA yang cantik, meriah, glamour dan lawa.  Rambang mata mengengoknya .. seriyus rasa nak tidur baring dan peluk-peluk cotton tu. Tehehehe .. over!!  Bukan apa .. Misz-ella kan suka benda yang selesa dan cantik .. so memang mabuk lah.  Tengok yang tu suka .. tengok yang ni jatuh cinta. Phewwwwww .. best lah cotton-cotton i ni. So readers-readers kesayangan, lets grab this opportunity -  Membeli lalu menjual. Mulakan dengan orang yang dekat-dekat .. jiran sebelah, adik beradik, sedara mara.  I guarantee you .. kualiti cotton edaran Grand Cotton Enterprise adalah terbaik.  Kain tak kecut, mudah diurus, sejuk di badan dan sedap dipakai.

So, Lets get started. Ingat no ni  .. 016-6223138 or email ni kakchik_ella@yahoo.com. In Sha Allah .. akan dijawab selaju sedang berlumba lari *if line dan tel tak meragam lerrrr* Hihihi.

OK dah.  Misz-ella takmo cerita lagi. Terima kasih baca. Esok-esok datang lagi ye.  I have a lot of story .. to share with you all here. Byeeee.

10 comments:

Kakcik Seroja said...

Wah... cantiknya.

Teringat cotton yg Ella bagi kakcik dulu. Memang sgt selesa dipakai. :)

Anonymous said...

pengsan, cantik2 cotton nya

dalila said...

wahhh..yg kaler biru bwh skali tu mengancam woo..

JunAina said...

Tengok cotton teringat Vietnam, teringat Bandung.

Ita Rossi said...

english cotton ni lagi lembut dr Vietnam dan bandung ke?

Izwa Kamaruddin said...

bnyk nyerrrr...

Kniedaz said...

alahai...rambang mata nengoknya..

azieazah said...

Fabric paberet anak-anak dara saya..!

Anonymous said...

wah mmg bnyk betul tu stok kc !

Chekgu Azrine said...

Sis xmsk gmbr dlm fb ke??blh tgok2