Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Dove ~ Serlahkan Dirimu Dalam 14 Hari

Hello Readers ..

Peminat-peminat tegar Contest .. ada Berita Baik untuk anda semua.


Dove sebuah syarikat rangkaian lengkap penjagaan rambut yang tak perlu Misz-ella kenalkan lagi sekarang sedang menganjurkan Pertandingan Dover ~ Serlahkan Dirimu Dalam 14 Hari. Sebuah pertandingan yang mudah, menarik, sangat mengujakan dan sangat mencuit hati.  Misz-ella sendiri sedang menyertai Pertandingan ini sebab ianya sangat senang, sangat mudah, sangat menggoda dan sangat buat saya teruja. 

Come lets read more and more and chekidauut why Misz-ella sangat teruja dan mahu menyertai Contest ini.






Yeszzz .. bertemakan Bebas daripada rambut gugur, kini mahkota kembali berseri .. Dove menganjurkan pertandingan dimana setiap peserta dikehendaki mengikuti program ini selama 14 hari berturut-turut melalui akaun Facebook anda.

Bermula dari hari pertama Misz-ella mendaftarkan diri, hari-hari berikutnya adalah sangat mengujakan kerana tiap-tiap hari setiap peserta akan diberi 'task' yang berbeza selama 14 hari. Ini sangat mengujakan dimana setiap hari perkara pertama yang akan Misz-ella buat ialah Login akaun FB dan Jom tengok harini Dove nak suruh saya buat apa. Dan tiap kali menjenguknya hati berkata WOW !! Best!! 

Jangan bimbang kerana setiap 'task' yang diberikan adalah berkaitan dengan diri kita sendiri. Kita hanya perlu ambil gambar secara 'Selfie' dan post di Laman FB milik Dove dimana sebaik sahaja anda mendaftarkan diri, anda akan mempunyai Galeri anda sendiri disini.  You can post your Selfie's photo here  according to the task given, you can view it as you wish and upon completion of the 14 days task, a digital video will be created for you. Dan kalau tak mau Selfie, kita juga diberi peluang untuk menulis Caption.  Wahhh .. best, kan.



Ye .. Beginilah cara-cara menyertainya .. Jangan bimbang tentang apa yang perlu dilakukan kerana ianya sangat mudah. Kalau susah Misz-ella pun tak nak join, kan. Haha.




Antara gambar yang Misz-ella gunakan untuk Dove ~ Serlahkan Dirimu Contest ..

Dan semestinya lah dalam sebuah pertandingan, Hadiah adalah yang paling sangat mengujakan .... 




So readers, buat yang berminat, apa lagi jom ikut jejak langkah Misz-ella dengan sama-sama mendaftarkan diri di sini.

Atau layari Facebook Page Dove di sini.


0 comments: