Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

FB, Insta Misz-ella

Hello readers semua.  Semalam Misz-ella dah bukak akaun Facebook untuk Blog Misz-ella. Blogger lain dah lama buat, infact dorang buat 'Fan Page' lagi. Tapi i tak buat 'Fan Page' .. bukak akaun Facebook biasa je. Rasanya tak da 'fan' @ peminat pun .. ceiling fan, stand fan banyak la. Hihihi.  


Kat sana boleh kita sembang pasal Entry-entry di Blog Misz-ella. Rasanya segala komen akan dibalas dengan lebih laju nanti.  Jom sembang kat sana. Cari Misz-ella di FB, dan Misz_ella di Insta.  In sha Allah saya akan 'approve your friend request'.

Misz-ella FB profile pic. 


Makan Kari Kepala Ikan dan Udang Besar di Restoran Kari Kepala Ikan which we have visited for years.  Tengok udang tu teringat Udang Goreng belah tengah disapu 'butter' ditabur gula di tempat Danny.  Sedap nya la sampai harini saya teringat. Itu cerita Suatu Waktu Dahulu. Entah masih ada ke tidak lagi sekarang ni.  By the way, Tq for today. Harini begini kisahnya .. esok lusa kita tak tau lagi camana.  Tapi like i said, despite the sadness, i am blessed dengan kehadiran mereka yang melengkapi hidup ini yang buat kita masih boleh bergelak ketawa, rasa disayangi dan dihargai. Ok Sedih. Tetiba emo. Tak nak cite lagi. Bye.




4 comments:

Chekgu Azrine said...

sis..u looks so ageless...lawa tau..kulit cnatik la sis

Unknown said...

letak la link fb tu kakchik..

kakrose said...

sayang kakcik :)

watieKB said...

betul la...cantik kulit kakchik.

http://acikwatie.blogspot.com/