Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Cotton Cantik On Sale !!!

Hai Readers ..

Grand Cotton Enterprise sedang buat sale untuk koleksi cotton-cotton cantik bersempena dengan kedatangan Hari raya dan cuaca panas sekarang ni. Almaklumlah .. dalam keadaan cuaca yang sangat panas berdeting, hanya cotton yang paling selesa disarungkan di badan kita. Kalau pakai satin, atau chiffon yang perlu dilapis, atau baldu yang tebal dan berat lagi la tak selesa, kan .. cuaca dah la tersangat panas sekarang ni so hanya Cotton yang sesuai.

Corak bunga kecil yang everlasting. So soft and sweet. Sangat menawan, kan.

Parsley forever favorite. Yang biru dan kuning ni sangat lawa bila dibuat jubah.

Siapa sangka corak parsley yang nampak biasa-biasa ni sangat cantik bila dijadikan Kurung Kedah? 

Ohh yang ni sangat sesuai untuk mereka yang suka kan fun. Corak dia like hepi-hepi, kan.

Ahaaa .. yang ni tersangat lah lawa.

Buat mereka yang suka warna-warna terang

Yang ni cantik. Sangat sesuai buat mereka yang sukakan corak mewah.

Ni comel sangat

Bunga forever

Yang merah tu kan, Misz-ella buat blouse!!

Yang ni so sweet. Tengok gitu macam tak lawa tapi bila tengok Ky dan Mama buat jubah kembang, omakaihhh lawa lah. Terus tempah satu untuk diri sendiri. Cadangnya nanti kami nak pakai sedondon satu family .. design sama tapi lain kaler. Sweet, kan.

Lagi design-design mewah

Warna-warna shocking buat mereka ya

Yang ni pun cantik dibuat Jubah ada riben kat tengah dada, ada 'piping' di hujung lengan ikut kaler bunga tu. Lawa lah!! Soft and sweet .. nak matching tudung pun senang, kan. 0hh ye .. yang ni Misz-ella buat jubah dan blouse.

Satu lagi corak pilihan ramai .. warna sangat manis, comel dan manja. Misz-ella hepi bila terjumpa balik Customer tengok dia orang pakai Jubah dari kain yang Misz-ella jual. Bila tanya camana kain ni? Dia orang kata sedap pakai, selesa dan tak kecut. Wahhh .. hepi Misz-ella dengar.

Semua 'cotton-cotton' cantik ini adalah on SALE. Hanya RM40 sepasang dan sila tambah RM8 untuk upah abang Pos.  Sila whatsapp Misz-ella kat 0166223138 untuk order. Sangat berbaloi sebab bidangnya besar 60" dan kain tak mengecut. Best gila!! Ok  thank you baca dan Byeee.




0 comments: