Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Domino's Golden Chicken dan Kempen #PaySameorLess

Hello readers .. Domino's Pizza has recently launched Domino's Golden Chicken, a delicious chicken tenders baked to golden perfection and covered in sauces, toppings and cheese. And please remember readers .. It's chicken!! and not pizza. Seperti yang kita ketahui, rangkaian produk Domino's sangat terkenal dengan 'varieties' and the launched of the Golden chicken has added more options for us.


Golden Chicken, kepingan ayam yang dibakar rangup dan disaluti pelbagai Sos, toppings dan keju yang sangat lazat ini adalah produk terbaru dari Domino's yang didatangkan dalam empat perisa iaitu :-



Golden Outback Chicken
Kepingan Ayam yang dibakar rangup dan disaluti BBQ sauce, green capsicum, red chillies and olives ~ Just the right balance of smoky and savoury, with a tease of spice. Sangat sedap!!

Golden Mediterranean Chicken 
Kepingan ayam yang dibakar rangup dan disaluti Napolitana sauce, cherry tomatoes, olives dan feta cheese ~ Refreshingly sweet and tangy .. sedikit masam-masam manis buat mereka yang tidak suka kan pedas.

Golden Mexican Chicken
Kepingan ayam dibakar rangup dan disaluti Salsa sauce, pineapple, green capsicum, olives and cherry tomatoes ~ Sweet and spicy with a dash of chilli flakes .. sangat sesuai bagi mereka yang sukakan kepedasan dalam setiap gigitan.

Golden Italiano Chicken
Kepingan ayam dibakar dan disaluti pesto sauce, pineapple, juicy tomatoes and mozzarella cheese ~ Spicy!! .. sangat sesuai buat mereka yang sukakan rasa pedas, masam manis dan berlemak.

Serentak dengan pelancaran tersebut, Domino's juga telah melancarkan Kempen #PaySameorLess.





Encik Shamsul Amree, Pengurus Besar Operasi, Domino's Pizza Malaysia dan Singapore dalam Ucapannya menyatakan bahawa Pihak Domino's sangat teruja dengan produk terbaru keluarannya  iaitu Golden Chicken dan kami pasti pelanggan kami turut teruja untuk menikmatinya. Dengan tawaran produk terkini berserta dengan Kempen #PaySameorLess, pelanggan akan terus menikmati rasa yang hebat dengan nilai yang besar dari Domino's Pizza. Meskipun dengan penjimatan yang hebat, pelanggan masih boleh merasai perkhidmatan dan produk yang berkualiti kerana pihak Domino's Pizza tidak akan berkompromi dalam soal kualiti dan rasa produk yang ditawarkan.




The launched of Domino's Golden Chicken dan Kempen #PaySameorLess.

Encik Shamsul Amree, turut menyatakan bahawa Domino's,  sebagai sebuah syarikat yang mengambil berat akan pelanggan, kempen ini adalah satu cara untuk meyakinkan pelanggan kami bahawa mereka akan membayar yang sama atau kurang daripada harga yang pernah ditawarkan.  Ini bagi memastikan pelanggan dapat berjimat cermat dan berhati-hati dengan kenaikan kos sara hidup, terutamanya dengan perlaksanaan GST yang akan datang. Kami juga menekankan ketelusan harga, yang mana pelanggan dialu-alukan untuk melihat 'Price Checker' kami dan seterusnya membandingkan harga sebelum dan selepas kempen #PaySameOrLess ini. Harga baru akan menunjukkan jumlah harga bersih termasuk cukai.


misz-ella.blogspot.com was invited to the launched of Domino's Golden Chicken and #PaySameorLess Campaign. As a loyal customer of Domino's i am proud to be here witnessing and be the earliest to try the latest offer in Domino's family ~ The Golden Chicken. 





Bersempena dengan pelancaran tersebut juga, Domino's telah membawakan Harga Pengenalan/Introductory Price berjumlah RM10.50 berbanding harga asal iaitu RM15.90



Some of the blogger friends with Mr, Emcee *Photo courtesy of Elana's FB*. We tested the Golden Chicken and are very happy with it. So readers, lets make our way to Domino's today and enjoy Golden Chicken at a very pocket friendly price.

Untuk keterangan lebih lanjut berkenaan dengan Kempen #PaySameorLess dan tawaran-tawaran hebat yang lain, layari laman web Domino's Pizza di http://www.dominos.com.my/ 

1 comments:

AyuArjuna BiGoshh said...

teringat2 lah ayam tu kak ella...

sedap kan :)