Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Buffet Ramadhan 2015 - Spirit of 'Muhibah' at Holiday Inn Kuala Lumpur Glenmarie

Hello hai Readers,

Selamat Berpuasa. Here is another Ramadhan review for my blog reader reference. This time, kita akan berbuka puasa dihadapan Kolam renang bertemankan pemandangan Padang golf yang sangat indah - Its Holiday Inn KL Glenmarie.

Bagi meraikan kedatangan Ramadhan 2015, Holiday Inn mebawakan 'Spirit of Muhibbah' dengan menawarkan pelbagai jenis makanan dari negeri-negeri di Malaysia. Buffet 'Spirit of Muhibbah' yang disediakan di Restoran Kites ini disediakan khas oleh Chef Rahim yang berpengalaman selama 25 tahun dalam bidang penyediaan makanan.

Dari 17 Jun hingga menjelang Hari Raya Aidilfitri, Restoran Kites bakal menyajikan makanan yang disediakan secara interaktif di mana ini akan mengembalikan nostalgia pengunjung-pengunjung.  Beberapa 'live cooking station' turut disediakan di persekitaran kawasan Kolam Renang bagi membolehkan pengunjung menjamu selera

Antara yang menarik adalah Restoran Kites turut menyediakan hidangan kegemaran Tan Sri P. Ramlee dan Sudirman Haji Arshad untuk dinikmati oleh pengunjung-pengunjung sepanjang Ramadhan ini.










Tan Sri P. Ramlee's favorite - Kurma Kambing, Kari Ikan Bawal dan Burung Puyuh Goreng










Sudirman's favorite Patin Masak Tempoyak and Gulai Siput Sedut juga ada



Spirit of Muhibbah Holiday Inn Kuala Lumpur Glenmarie turut membawakan hidangan lain termasuklah "buffet highlights" iaitu Nasi Arab, pelbagai jenis Ikan Bakar dan bermacam lagi yang akan disediakan di tepi kolam renang dan gazebo menjadikan tempat ini kelihatan seperti Pesta Ramadhan tradisional!
























































Buffet Spirit of 'Muhibah' berharga RM125nett dari Hari ke 8 Ramadhan dan seterusnya dengan harga istimewa sebanyak RM95 untuk Warga Emas dan Anak Kecil.

Harga Istimewa sebanyak RM115nett turut boleh didapati pada 4th Julai 2015 (Hari Nuzul Al-Quran)

Untuk tempahan sila telefon 03-78025245 atau email ramadhan@holidayinnkl.com.my










2 comments:

Alin Marlini said...

Salam Ramadhan KC....mengancam sungguh jiwa tengok lauk sedap tu

Zuhannisa said...

Selamat berpuasaaa.. those look yummyyy! ^_^