Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Weekend Photoshoot busy


 The Make-Up
The Make-up of the photoshoot concept is Nude. Cos the make up is not the focus of this photoshoot.


 The Hair for the first session
The concept is 'Messy look'
I was enjoying the photoshoot session. With the guidance of the photographer .. lets do your front profile, side profile. Good. Ok you are on the mood already. Susah betul nak dapat 'feel' at the beginning ..

 Ohhh my kasut cantik

Let me introduce you, Alice Sew yang telah mencipta imej Misz-ella .. messy look and wet/clean look. Messy suits me more cos thats me - Messy!! Thanks for the tips, Alice. I learned a lot from you. A lot. Ok i ended my week with the photoshoot and celebrating mom's birthday.

I arrived late tapi tak pe lah .. demi kerja. Yang penting kita hepi dan ikhlas, berbuka lambat pun kita tak da hal. Tak merungut, tak komplen, tak bising .. tu tanda kita ikhlas dengan tiap titik perjalanan.  Perjalanan hidup ini lebih mudah kalau kita redha .. kalau kita hadapi apa saja yang datang dengan tenang .. kalau kita tak melatah. Hidup ini tak kira betapa pahit, masam tapi sebenarnya terselit sesuatu yang indah. Percaya lah cakap Misz-ella. Ok dah. Tak nak share apa-apa dah dengan korang .. nak pegi buat kerja lain pulak. Selamat minggu baru. Moga-moga tak haru biru. Bye.