Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

2 Hours Non-Stop Zumba. White Ribbon Run.

Back to the dance floor. I missed exercise. Badan sakit-sakit bila lama tak bersenam and always bad mood. Exercise really give a good impact in my life. I love exercise.


Ana and Nad - part of my dance team tonight.

We did 2 hours Non-Stop Zumba under Coach Ejoy. Ohh penat. Ohhh stamina please .. stamina. Tapi puas. Puas gila dapat mencabar diri - Lets Do It Girls. Kelas Coach Ejoy so happening dan lepas tu budak berdua ni panggil Misz-ella 'Kakak Bertenaga' .. Hahaha.



And today, 22nd November, Misz-ella attended 7km White Ribbon Run. Yeayy .. *happy gila* I will blog about it, soon.



1 comments:

Rizziela said...

alamak.. sejam pun sy dah pancit