Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Roti Telur. Vitamin C24. Salt Spa


 Roti Telur buat sarapan si Aiman. Tiap pagi dia kena sarapan. Mama dia makan buah pun dah ok. Dia tak boleh .. dah terbiasa dari kecik mama suka layan selera dia.


Kempen #Fightface dengan Vitamin C24 oleh Indeed Labs. I uploaded my Fightface pictures on Instagram. Follow IG :- misz_ella untuk tengok gambar dan detail Kempen ye.

Pencemaran alam ~ jerebu, asap dan sinaran UV mendedahkan kulit kita kepada penuaan pra-matang. Umur Misz-ella dah 43 tahun. Kedut dah banyak keluar *ok sedar diri dah tua* kita tak boleh menghentikan pencemaran yang berterusan merosakkan kulit dan men 'tua' kan kita but we can fight it back with Vitamin C24 by IndeedLabs. Ada dijual di Watsons. Butir lanjut ada di IG Misz_ella. Follow me for details ya.


Sea Salt Therapy di Herbaline Spa. Bertujuan untuk menyeimbangkan elektrolit badan, untuk menyah sel-sel kulit yang mati 'dead cell'. Nanti Misz-ella cerita panjang lebar ye.

Ok dah. Update sikit-sikit je sebab 'Laptop' tak ada seminggu ni *sedih* nanti kita cerita lagi. GoodBye blog readers. Tq baca.

0 comments: