Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Senaman Hari Merdeka

From Desa Parkcity to Chez Leoniel to Klang and to Sg Buloh - my Merdeka day is Rainbow !


The Mix Dance Workout was awesome. Masuk lagu ke 3, peluh menitik membasahi lantai tari. To be honest I am still having my muscle pain .. I was at the Gym last Monday and the exercise was extreme. Woke up on Tuesday morning with muscle soreness but that wasn't stop me from moving. Hidup ni penuh dengan cabaran. Asalkan kita berani keluar dari 'comfort zone' dan mencabar diri untuk melakukannya .. In sha Allah we will achieve our goal. Exercise di malam Merdeka ni memang puas gila. Puas dapat melenjan diri, puas melihat peluh menitis, puas kerana saya mengamalkan gaya hidup sihat. 


Yah .. I guess I was born to be a fighter and trust me that the best fight in the world is fight against yourself, not others. Life is like a book. Every pages, every chapter has their own stories. Thanks to the challenges, the up and down that made me stronger today. I love my life !

Meanwhile, jom kita bersenam. Untuk diri kita. Kerana kita sayangkan diri kita. 

0 comments: