Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Kapsul Pure Marine Collagen AAA dan Promosi!!

Helloooo readers.  Nak bagitau yang Misz-ella ada jual Pure Marine Seaweed Collagen  dalam bentul Kapsul, buat korang-korang yang nak cepat, mudah dan tak mau susah-susah.  Ambik sebijik telan .. dah sudah. Tak yah rendam, rebus dan buat apa pun. Just standby air secawan dan terus telan.  Senang, kan.  So far dah ramai beli dan dorang puashati.  Senang nak bawak jalan-jalan dan tak renyah, kata mereka.  Wahhhh .. apa-apa aje la ye yang penting khasiatnya sama dan korang gembira.  Korang gembira, Misz-ella lagi la suka.

Rasanya semua pembaca blog Misz-ella yang budiman dan bijak bistari dah tau khasiat Seaweed Pure Marine Collagen, kan.  Selain dari untuk mencerah, 
menghalus, menegang dan menanjalkan kulit, Seaweed (Rumpai laut) yang tinggi protein dan hi-fibre ini sangat bermanfaat untuk menguatkan sendi-sendi kita.  Lutut yang kuat, tak sakit, pinggang yang selesa, bertenaga dan sendi yang sihat adalah salah satu tahap kesihatan yang kita inginkan. Sapa la yang suka kalau dah lenguh sini sana, kelentang kelentung sana sini bunyi sendi berlaga, kan.  So kawan-kawan, mari kita jaga kesihatan diri dengan cara memakan rumpai laut tinggi protein yang sangat berkhasiat kepada tubuh badan kita. Afterall murah je pun, masih mampu milik .. idak le ratusan ringgit tapi puluhan ringgit sahaja.

Sebijik kapsul PMC bersamaan dengan 4 sudu jelly PMC.  So makan sebijik di waktu pagi dah cukup.  Tak payah makan banyak-banyak ye.  Sebotol PMC kapsul ni hanya berharga RM55 (termasuk wang pos) dan boleh dimakan sebulan sebab ada 30 bijik.  Meh korang kita keluarkan RM55 sebulan, tulang penting OK untuk kesihatan.  Jom kita sayangi tulang sambil-sambil cantikkan diri gitu. Meh email Misz-ella di kakchik_ella@yahoo.com.  Misz-ella akan zassss lelaju menjawab *kalau Yahoo tak meragam dan line internet tak sakit*

Sempena cuti sekolah, semua pembeli produk-produk Misz-ella akan mendapat HADIAH MISTERI yang cantik molek gliter-gliter gitu.  Nak tau apa ke bendanya? Kena la beli dulu, nama pun misteri, kan. Hihihi.  By the way, Misz-ella nak kongsi kegembiraan customer-customer akan kebagusan sabun PMC. Zira cakap, bagus la Kak Ella, Husband Zira pun guna dan makin cerah kulit dia.  Nanti zira nak satu lagi ye. OK adik, no problem.  Cikgu Saiza cakap .. baguih la sabun tu.  Jerawat akak ni dah macam-macam akak bubuh tak kecut-kecut, basuh muka dengan sabun hang sat je dia kecut. Ada lagi tak? Bak mai 2 ketoi, nak bagi kat anak-anak akak. Alhamdulillah .. walau hanya RM18, khasiat sabun PMC tersangat la 'superb' dan memuaskan hati.  Suka sangat-sangat la saya ni. Rasa nak lompat bintang 200 kali sebab tersangat la hepi. Hihihi.

Lagi satu berita gembira ialah .. My 1000mg/100tabs Vit C is on sale.  Hanya RM60 berbanding harga asal iaitu RM70.  Jimat RM10 ok .. banyak tu.  Dah la dapat diskaun, ada HADIAH MISTERI lagi.  Tambah RM6 untuk wang pos sahaja. So, hanya RM66 untuk bekalan Vit C selama 3 bulan.  Jimat sangat-sangat-sangat, kannn ... 

 Lagi satu, our Gorgeous Seaweed Pure Marine Collagen yang mendapat sambutan hangat also on SALE.  We have decided to reduce the price to RM15/100gram compare to RM20 sebelum ini.  Jangan lupa tambah wang pos RM6 seperti biasa ye and dont worry, beli Seaweed PMC ni pun akan juga dapat HADIAH MISTERI from me.

Kesimpulannya, setiap pembelian dari Misz-ella akan dapat HADIAH MISTERI.  Tapi kannnn .. nak bagitau yang HADIAH MISTERI itu adalah terhad kepada 25 pelanggan pertama sahaja. So cepat-cepat email saya sebelum terlambat ye.  OK .. dah-dah-dah. Panjang dah membebel, kan.  Tapi sebelum noktah tu, Misz-ella nak Ucapkan Terima Kasih banyak-banyak kat korang yang setia dan tak jemu-jemu ke sini.  Tqqqq so much.  Sayang sorang-sorang dan semua-emua lah.  Hihihi.

Eh jap-jap belum last lagi. Nak bagitau jugak yang soon .. Misz-ella akan tambah produk.  I am working on it.  Korang tunggu eh. Ok dah.  Kali ni nak betul-betul noktah. Babai all of u.



8 comments:

JunAina said...

Dah makin bertambah2 product KC ye?

Anonymous said...

Tina tak dpt gift glitters pun haha, tp sabun dgn kapsul ni mmg best, siap dlm beg senang nak mkn

Kniedaz said...

Wah..bagus la KC ni..saya minat nak makan tapi selalu tak konsisten..huhu...camna tu?

Unknown said...

semalam nampak kak chik kat kak shida tomyam segan nak tegur hehehe

-Sara- said...

bagosla KC bisnes utk kesihatan kan :)

Unknown said...

wah..makin serius kakchik berniaga ni..nak ganti kak ton ke??hehehe

Mak Wardah said...

kc nak sabun tapi nak order mcm mana?

kakrose said...

bilalah temujanji kita jadi kenyataan..:)