Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Misi Sihat Cantik - Vitamin C

Hello Readers .. Selamat Hari Khamis. Moga hari ini manis. Sekejap je dah 4/12/2014. Sikit lagi kena alu-alukan kedatangan 2015. Hurmmm .. cepat betul masa berjalan, kan.

By the way, Misz-ella nak share Testimoni kebaikan dan khasiat Vitamin C dari Blog reader Misz-ella yang jauh nun di Kuantan.  Adik ni repeat order Vitamin C sebab dia cakap, sejak dia makan Vitamin C yang dibeli dari Misz-ella, kulit dia semakin putih dan sekarang susah nak kena selsema.  Alhamdulillah ... Misz-ella memang suka mengajak pembaca-pembaca sama-sama menjaga kesihatan dan kecantikan. So berita-berita macam ni memang buat saya rasa sangat gembira.  Tq adik repeat order lagi Vitamin C ni.

RESTOCK!! Ye .. Saya sudah 'restock' lagi Vitamin C Pahang Pharma 1000mg/100 tabs ini kerana sambutan yang diterima adalah sangat hangat. Alhamdulillah .. Misz-ella gembira dapat kongsi perkara yang baik-baik dengan Blog readers semua.  So kalau ada sesiapa nak order, sila Mesej/Whatsapp Misz-ella dengan segera di 016-6223138 ye.  Segera tau. Sebab Stok sangat laju turunnya gara-gara sambutan yang baik dari awak-awak semua. Ok Bye.


4 comments:

Unknown said...

terlajak laris ni kakchik..heheh..Kakchik boleh buat produk sendiri dah ni..dah ramai pelanggan tetap..:)

Unknown said...

wah..kulit cantik berseri. Vitamin C memang the best untuk kulit! Salam perkenalan =) Done follow your blog. Jemput singgah dan follow blog baru zarith ye =)

Aimie Mokhtars said...

wah..nampak gebuu :)

LadyOfGee said...

yup.. memang best.. tunggu stock dedekat nak habis kami repeat order ngn KC.. ;)