Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

KFC Mad Mex Twister bercitarasa Mexico - untuk jangka masa terhad sahaja!


Hello pembaca kesayangan!



Khas buat peminat-peminat Ayam KFC - Mulai dari 3hb Julai 2018 ini,  kita boleh menikmati ayam KFC bercitarasa Mexico dengan pelancaran KFC Mad Mex Twister.

Mengekalkan ciri-ciri unik Twister menerusi gabungan bahan segar dan berkualiti di dalam ‘wrap’ enak, Mad Mex Twister membawa dimensi baharu dengan penampilan bahan-bahan unik berunsur Mexico termasuklah kacang ginjal merah, kacang kuda, dan jagung bersama sos Keju Pedas Mexico istimewa. Lazat diadun bersama kepingan KFC Zinger kegemaran ramai bersama salad segar, Mad Mex Twister menawarkan kenikmatan citarasa Mexico di dalam hidangan ‘wrap’ yang dibakar sempurna.


KFC Mad Mex Twister boleh didapati bermula daripada RM 7.50 secara à la carte.


Selain dari itu, Kombo Mad Mex Twister juga boleh dinikmati oleh para pelanggan pada harga RM10.90 sahaja, di mana ianya turut didatangkan bersama Crispier Fries dan secawan minuman ringan. 

Untuk mereka yang mahukan hidangan yang lebih besar, KFC Mad Mex Box boleh didapati  bersama tambahan seketul ayam goreng Hot & Spicy atau Original Recipe. 

Promosi KFC Mad Mex Twister ini boleh didapati di semua restoran KFC seluruh negara bermula dari hari ini (3 Julai 2018) untuk masa yang terhad (sementara stok masih ada).

So pembaca kesayangan, jangan tunggu lagi cepat-cepatlah ke restoran KFC hari ini untuk menikmati KFC Mad Max Twister yang betul-betul rasa Mexico ke tahap maksimum! Jom!

Untuk maklumat lanjut, sila layari www.kfc.com.my



0 comments: