Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Butik Bokitta di Ramlee Mall, KLCC. Check it out!

Hello pembaca kesayangan,



Butik Bokitta yang terbaru telah dibuka di KLCC pada 27 Februari 2020 yang lalu. Lokasinya adalah di Lot 259 Level 2, Ramleee Mall, KLCC. Ini merupakan butik Bokitta ke enam dibawah A&A Empire Sdn Bhd selepas pembukaan butik-butik sebelumnya di Alamanda Shopping Centre, Aye@8 Putrajaya, Nu Sentral, Aeon Mall Shah Alam dan Setia City Mall.


Bagi seorang newbies dalam dunia hijab seperti saya, peluang untuk mengenali Bokitta secara lebih dekat lagi buat saya rasa sangat teruja maka di pagi 27 Februari 2020 itu, misz-ella.blogspot.com turut berada bersama-sama para media dan jemputan yang lain di majlis tersebut.


Majlis dibuka dengan ucapan dari Datin Ayu Roslan, Pengarah Urusan A&A Empire Sdn Bhd, pemilik Bokittalover.com.

Bokitta mula bertapak di Malaysia pada tahun 2016 dengan menekan kan elemen kesopanan dalam berfesyen sebagai satu entiti di muslimah Malaysia. Bokitta mementingkan keselesaan dan kemodenan fesyen tetapi dalam waktu sama patuh syariah. Pada awalnya team Bokitta melalui keadaan yang agak mencabar dalam usaha mengenalkan elemen kemodenan di kalangan masyarakat Malaysia kerana pada waktu itu perspektif kemodenan agak samar dan tidak jelas seperti hari ini. 

Pada hari ini, hijab bukan hanya sekadar sehelai kain untuk menutup aurat tetapi juga dianggap sebagai satu cabang fesyen - kata Datin Ayu lagi.


Turut hadir pada majlis tersebut adalah Ms. Ala Habsi, Bokitta's Co-founder & Director of R&D and Design, para selebriti dan peminat-peminat Bokitta.


Bersama kawan baik Misz-ella ~ Puan Sri Shariffa Sabrina dan Lady Rose. Comel, kan Misz-ella pakai Bokitta .. 😄

Buat Misz-ella sendiri, ini adalah shawl Bokitta Misz-ella yang pertama. Senang dipakai tak perlu cucuk pin tudung pun, material sangat bagus dan tahan lasak. I dah terjatuh cinta dengan Bokitta and look forward to have more *yesss .. let's do Bokitta shopping*




Buat A&A Empire Sd Bhd, Congratulations on the new boutique opening from misz-ella.blogspot.com. 

So buat peminat-peminat Bokitta yang berada di sekitar pusat bandar KLCC dan kawasan sekitarnya, mulai hari ini you all tak perlu risau lagi kerana butik Bokitta sudah berada di wilayah ini. Bokitta lovers dont forget to check it out, k.





0 comments: