Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Woots .. woots .. my busy January



My January was filled with work, work, and works ..



But I'm loving it ~ Different task, different scope of work, a new challenge ... 
Kalau buat benda yang sama tiap-tiap hari mesti boring, kan



A cup of Hot Latte and a bowl of Chicken Nugget for my hungry tummy ..



Enjoying my night view after a long day at work *LOVE*



Another good thing is .. I had my own coffee maker machine .. a dream come true *Yeay* without burning my not-so-thick wallet 


So I can enjoy my Hot Latte at any time I wish! I guess my family must be the happiest persons in the world because there will be no more .. I need coffee. Can you please bring home a cup of Hot Latte for me .. *LOL*

Anyway dear readers, You can too can own this Aristo Coffee Maker machine at RM1.00 ONLY a month. RM1.00? YES! You heard it right, my dear lovely readers .. Dengan hanya RM1.00 sahaja sebulan, kita boleh memiliki mesin pembuat kopi yang comel ini dan boleh menikmati Kopi Aristo keluaran Itali pada bila-bila masa dan di mana sahaja *sebab mesin ini ringan cuma 3.5kg sahaja boleh bawak balik kampung, pergi party or whatsoever*

 Nak tau cara-caranya tak? 
Whatsapp no. 016-622 3138 ye. 

Actually I have a lot to share but due to my hectic schedule, cukuplah setakat ini dulu ye. In sha Allah, esok-esok kita cerita lagi, you all jangan lupa datang tau. Kalau you all tak datang, penat I menaip sorang-sorang sampai terkopek kuku-kuku halusku *ahahahaha*

OKBYe. Jumpa lagi di lain entry ye. Terima Kasih baca.


0 comments: