Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Oochi Roaster dan Mee Kari Laksa di Kedai Ayamas


Hello pembaca-pembaca kesayangan!


Ini ada berita baik buat peminat-peminat ayam. Kedai Ayamas baru-baru ini telah melancarkan semula produknya iaitu Oishii Roaster dan juga telah mencipta versi istimewa hidangan kegemaran rakyat Malaysia, iaitu Mee Kari Laksa untuk dinikmati pada perayaan Tahun Baru Cina nanti.




“Oishii' yang bermaksud “lazat” dalam bahasa Jepun adalah ayam panggang Ayamas kegemaran ramai yang diperap dengan sos Teriyaki, limau, halia, bawang putih dan herba terpilih. Kulit ayam rangup disertai dengan kelembutan isi ayam yang sangat berperisa menjadikan ayam panggang Oishii  menu lazat yang wajib dinikmati bersama keluarga.




Selain dari itu, Kedai Ayamas turut memperkenalkan hidangan baru yang diolah dari hidangan kegemaran rakyat Malaysia iaitu Mee Kari Laksa. Keunikan Mee Kari Laksa Kedai Ayamas ini ialah pada kelazatan kuahnya yang berempah dan kaya dengan rasa, dilengkapkan dengan cebisan ayam panggang Signature Roaster. 




Harganya cuma RM9.90 sahaja untuk hidangan Ala carte dan RM10.90 untuk kombo berserta minuman. Sangat berpatutan, kan! Bersempena dengan pelancaran Mee Kari Laksa ini, baucar pengenalan RM2 akan diberikan kepada pelanggan apabila mereka membeli seekor ayam panggang pada harga biasa.

Oishii Roaster boleh didapati di Kedai Ayamas, Kiosk Ayamas dan Deli Ayamas dengan harga RM26.00 (seekor ayam), RM15.00 (setengah ekor ayam), RM8.50 (suku ekor ayam), RM26.00 (RoasTwo) dan dari RM49.00 (MixDouble)


Ia juga boleh didapati dalam bentuk set Meal iaitu Meal for 1 (RM14.00), Meal for 2 (RM27.00), Meal for 4 (RM48.00). 

Bagi pelanggan yang mengunjungi Kedai Ayamas Roaster Express, Oishhi roaster dilengkapi dengan hidangan sampingan tambahan seperti taugeh dan tauhu Jepun dalam dua jenis set iaitu Meal for 4 (RM59.90) dan Meal for 2 (RM31.90). (Harga mungkin berbeza untuk perkhidmatan penghantaran).

Promosi Oishii Roaster sedang rancak dijalankan bermula dari 17 Januari 2019 yang lalu sehingga 19 Februari 2019 di kesemua 49 Kedai Ayamas, Ayamas Roaster Express, Kiosk Ayamas dan Deli Ayamas, sementara stok masih ada  (kecuali Kiosk Kedai Ayamas di Balok, Kuantan).

So, peminat-peminat ayam roaster keluaran Ayamas, marilah kita beramai-ramai ke Kedai Ayamas untuk menikmati Oochi Roaster dan Mee Kari Laksa ini. Cepat-cepat jangan tangguh lagi kerana takut korang ter miss promosi yang akan berakhir pada 19 Februari 2019 nanti. Jom kita .. Misz-ella pun tak sabar nak pergi .. I memang peminat ayamas roaster .. sekali beli seekor makan dua orang tak pandang kiri kanan dah *percik is my favourite flavour, okay

Untuk maklumat lanjut mengenai Kedai Ayamas, layari www.kedaiayamas.my atau log masuk ke laman Facebook Ayamas Roasters.

0 comments: