Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Buat Teman yg ku syg

Mggu lps aku sedih  .. bkn psl aku ye kwn2 ..
aku Insyallah ok .. tp ni tntg kwn aku  
Bkn sorg .. adalah 2, 3 yg msalahnya sama.   
So u my fren .. u knw who u are ...
I know u gonna read this ..
1 je aku nk pesan ...

No matter what they talk and advise u
by the end of the day ...
u decide
It's yr life
Org lain cma blh mlihat ..
tp ko yg merasa skit dn bebannya
they are nt in yr shoes
they dnt knw hw u feel
What ever steps u take
and no mtter what yr dcision is
I will be with u ..
aku akan sokong ko babe ...
U knw y ??
bcos u are my fren
Kalo ko skit babe .. aku turut sama terasa .

So fren  ..... U tke cre.
 As i told u earlier ..
sit back, relax n think wisely b4 u tke any dcision. 

Love u babe ...




0 comments: