Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Darling Aku Macam Ribut ...


Uish .. siang tadi aku jmpa darling aku .. 
Ada urusan bznes dgn dia
Darling aku ni kn kalo ari keja semedang busy
Org korporat la katakn .. 
Bkn mcm aku .. sisi2 korporat pn x da .. hehe ...

Ala Darling ...
Tk puas la i jmpa u tdi darling ... skjp sgt ..  
Mcm ribut ... Nt mre than 10 minits kot kita jmpa tadi ..
Tgk .. kn dah i tringat-ingat kt u darling .. 
Ala .. angau skjp la pulak aku nih ..

Darling .. nnt bila2 u free kta jmpa lgi eh .. 
Tp jgn mcm ribut tau .. Kita buat sepoi2 bhasa jer ...
hehehe ...
 X da i angau camni darling ... hahaha ...

Ish .. suspen nih .. msti korg trtanya2 ..
biar btl ella nih .. brdarling2 bgai kt blog ..
Kekasih gelap ke ??  Hehe ..

Move on korg .. bca dn bca lgi ..
nxt para ok ...

Weih darling .. u bca x blog i nih ??
Bria-ia i seru nama u kt sini ..
entah2 u x baca pon .. hahaha ..

Korg ....
nk tgk x darling aku ..
Ala ... Darling aku ni low profile ...
dia malu kot ...

X kira !! aku nk gak tnjuk kt korg darling aku nih ...

Jeng .. jeng .. jeng ...
Ini la darling aku korg ..


Wanita anggun dn gorgeous ni ..
nama dia Pn Norafita Bt Mansor
Tgk tu ..siap nma penuh lgi aku sebut ..
hbis la Kk Long .. msti ko trsedak2
siap dgn nama penuh ko aku seru ... hahaha ...
Jgn mrah eh Kk Long .. aku syg ko .. hehe ..



Wah ... Darling tgh main snow kt London ..
Comel la darling .. so cute ...
Tahun lps kn darling ... Bestnya darling ..
nxt time bwk la i darling .. u banjer blh ??
Hahaha ..




Ha .. tgk tu .. pose manja smbil laga2 pipi lgi .. hehe ..

Alamak .. bnyi 'lesbo' ke ??  Ish .. korg  ni ... jgn slh paham tau
Kitorg br2 wnita tulen dn suci .. x da corner2 pnya ..
hahaha ..

She is one of my long lost angel .. nw we are tgether again
kwn sklh aku ni ..
Aku pnggil dia Fita .. Kk Long atau darling
ikut la mood aku msa tu .. hehe ...
Dia plak pnggil aku Ella atau Kcik ..
Jrg2 aku dgr dia pnggil aku Zaila

She's vry nice .. sgt2 mrndah diri ..
wlaupn dh jd bzneswmn brjaya ..
bwk keta mewah ..
dia x sombong ..sama spt dulu ..

Keep it up ye darling .. I love u lah ... muah ...












1 comments:

Hidayah said...

Aiyaya..pegang real salji..!

Bestnye..

:)