Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Birthday brsama org2 trsyg ...

As i said earlier ... July is a special mth for me and my family.
So .. ari Selasa mlm - 13hb Julai .. kitorg celebrate bday lgi .. bape kali clebrate da ...
Eleh .. kalo org nk raikan .. 20 x setahun pn x pa .. hehehe .. over aku, kn ..

Bday mama la korg ... bkn aku .. bday aku kn dh lpas ...
Alhamdullillah ... dipjgkn usia mamaku setahun lgi ... 
hoping for more and more years for her ...

 
Bday cke dr Secret Recipe yg sgt2 sedap  
Kek pisang dn coklat ditabur kacang2 yg mahal spt pecan dn walnut 
dn dicurahkan syrup di skelilingnya ...
Aisyah sponsor ni
adik aku ni sokmo sponsor cake .. 
dia ambek yg pling mahal dn mudah jer .. pndai ko eh ..


Bday mama & Jijai pd 13.7 ...
tp aku dn amir pn tmpang skaki .. ksik tmbh meriah arr babe ...


Potong kek sama2 .. sila abaikn tin biskut itu ye kwn2 .. hehehe ..

Kalo la Sally bca n3 aku ni .. msti ko knal Jijai dgn Abg Pai tu .. 
Diaorg ni dulu jiran kita msa kt San Peng dlu.   
Arwah ayah diaorg ada kedai runcit kt bwh dewan tu .. ala .. sblh kedai runcit India tu la ..
Dlm dok mngantar gas kt rmh org .. trjatuh centa lak kat kakak aku
trus dr jiran jd saudara .. hahaha ..




4 comments:

Anonymous said...

haaa kenal2...hantar gas ek...terjatuh cinta skali yeee

Anonymous said...

sedapnya kek tu....

kakchik@ella said...

Hahaha ...

kek tu mmg sedap ... aku kuis kacang pecan dn walnut tu lbih2 babe .. hehe ...

alinac lover said...

waaa tingin la nak mkn kek tu