Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Masa itu apa ??


Org kata ... Masa itu emas ..
Aku kata .. Masa itu platinum .. bkn emas lgi dah ... 

Nk tau kenapa ??
Sbb ....
Crdit Crd brtaraf Platinum lbh tggi limitnya
dr Crdit Crd brtaraf Emas ..  mknanya hutang pn lgi byk la ...
 hahaha ...

Hehe .. mcm2 aku ni, kn ..
Korang jgn marah eh .. aku mmg sokmo camni ..hehe ..
Dn kerana aku treat masa spt platinum 
aku akan sgt2 marah kalo Darling aku tk tau mnghargai masa

Darling  ..  Once yr 5 minutes ago gone ...
dia akan pegi trus mninggalkan ko  ..
there's no way dia akan patah balik ..
Trlpas 12.01 minit .. 30/7/2010 mknanya trlpas la ..
there's no way ko akan dpt balik masa tu ..
Tu psl mama slalu bising2 kalo darling buang masa ..
ada paham tk darling ??

Sok2 kalo mama dh tk da  .. darling bca la pesanan2 yg
mama titipkn utk darling kt blog ni eh .. buat pnduan ...
Alamak .. apasal jauh no aku ke laut nih ??
Sori la eh .. aku mmg cmni la .. kdg2 ter 'over emo'  hehe ..

Ok2  .. back to the entry eh ....
Aku sbnrnya aku nk cite psl jam .. bkn masa
Tp oleh krna jam dan masa saling brkait ...
tu yg aku sempat ke laut tu ..  hahaha ...

Baru2 ni kwn aku tnjuk koleksi jam2 tngan dia ..
Wah .. best la ko kwn .. byk dn lawo2 jam ko eh ..
ada Guess, DKNY, mcm2 brand ada ..
besar .. kecik.. ala2 bangle ada .. brntai ada .. yg sporty pn ada ..
uish .. dahsyat .. sume 'stylo2' .. aku suka  ..
sok2 kalo aku nk gi function pinjam blh ??  hehe ..

Aku tk byk jam mcm ko kwn ..tiga urat ni je la yg aku ada ..
Biasa2 je jam aku .. yg 'stylo2' aku tk da ..
Fungsi jam bgi aku utk tgk pkl bape jer ..
lgpn aku mmg jenis org yg biasa2 .. tk 'stylo' mcm ko ..
ko glamer ..  hahaha ..



Lengan sapakah itu ??
Yg comel dn halus tu lengan aku la .. hehe ..
Bulat, lonjong dan segiempat .. hahaha ..
Tgk tu .. tiga2 jam x sama masa .. cmna tuh ??

So buat korang2 yg mmbca entry ini .. Di zmn millenium camni 'MASA ADALAH PLATINUM - bkn emas lgi dah .. Hargai lah masa tu .. walaupun hanya seminit .. Btl tak ??

Ckp stakat ini je la eh .. Jmpa lgi di lain entry ..
Bye korang .. Tke cre .. Jga diri ..





1 comments:

Maria James Chayak said...

ahahaha, masa adalah platinum ye.. bukan gold lagi u noe.. hahahaha :P

betul tu, xmo ah jam2 glamor, gune yang tepat tujuan je..

simple n i prefer yang segi empat punye.
look elegance for women. :)