Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

KL-Jakarta-Bandung-KL


Salam buat kawan2 semua ... Korang sehat ye ??  Aku dh selamat tiba di bumi Malaysia yang tercinta ini.  Walaupn trdpt bbrapa pristiwa brlaku sblm kami diterbangkan oleh pesawat MAS ...  tp syukur alhamdulillah  sumenya selamat.  Capek banget sih ... Pukul 2.30 pgi aku bru bisa tidur dn pagi ini aku harus ke kantor .. Eh .. silap bahasa la ... hahaha ...

Mesti korang pelik, kn ... kenapa aku kerap sgt ke Jakarta & Bandung ??  Sdh semestinya sbb aku ada urusan di sana .... Trus terang ckp la ... aku serasi di Jakarta .. walaupn ada antara korang yg pergi sekali dn tidak mahu ke sana lgi .. tpi Jakarta tetap dekat di hatiku ... Tiap2 kali pemergianku dgn teman2 yr brbeza .. setiap kunjungan itu istimewa dan mninggalkn kenangan yg indah ... cuma kali ini aku x berapa sehat.  Aku sakit di kedua2 tempat .. tp masih under control ... Alhamdulillah.

X nak cerita pjg2 la .. dh trlalu kerap kn.  Tgk  gambar aje dh boleh tau apa yg aku buat di sana .. 

     




View of Pondok Indah Golf Resort dari Lntai  11, Hampston Park Apartment.                                      






   
Deretan Banglo mewah di sekitar Pondok Indah
Di Indonesia ini jurang antara 2 darjat nya trlalu besar ...





Sekitar Hampston Park Apartment
My 2nd stay di sini.  This time aku sewa 3 rooms apartment - murah, selesa dn sgt2 tenang di sini. Tp bayarannya adalah di dlm USD ye ...

Nk tinggal di sini ?? Tel aku  .. nnti aku bgi cntact no. nya ...












Hard Rock Cafe Jakarta ....





Night walk at Jakarta City 

 





Makan pagi di Food Court Tanah Abang
masa ni aku x sehat .. tp bila time posing ??  hahaha 





Bersama Ibu Yanti di Tanah Abang ...



Martha Tillar cabang Pondok Indah ..
murah dn selesa ..





Tgk Hairdresser aku tu ... Handsome kn??  Hahaha ..
Aku pn trkejut gak mula2 ... tp hasilnya bagus skali ...
x sangka, kn ??











Hair Spa & Foot Spa di Martha Tillaar .. best !












Bersama Karyawati2 di Martha Tilllar



Dh selesai kena la settle bil  ...
kalo ada org sponsor kn bagus .. hahaha ..


Di Bandara Jakarta brsama Ferry ...
Makasih Ferry kerana mnjaga kami sepjg di sini
Budi baik mu enggak akan kami lupakan ...
Kita jmpa di lain waktu ya ..

Kalo korang nk tau .. Ferry dh pernah keluar dlm blog aku ni.  Dia adalah supirku yg x byk ckp tp slalu senyum.  Sejuk ati tgk muka dia .. Kalo aku tgh bad mood pn blh cool bila tgk muka dia .. hehe ..











1 comments:

Sizzling Suzai said...

hi ^^ hehe habes bce all the post bout ur trip to jakarta bandung nih~ huhu bestnyerr mmg target nk ksana juge tp sy masih bljar lg so skg tarak duit lar! ^^