Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Short Form .. Long Form (Part 2)


Wah korang .. Byk btl aku terima prtanyaan tntng short form yg kt previous entry aku tu ..  hehe .. korang nak tau eh .. aku bgi contoh je tau .. Korang cari sndiri ertinya eh ..
Seronok la aku main teka teki dgn korang ni .. hehehe ..

1) Jgn rapat dgn 'that man'  .. 'Lakor' tu ... Jaga2 ..

2) Eh .. mlm ni wat pe ??  Tkkn nk lepak kt rmh je .. Jom kita gi 'dugem' .. hahaha ...

3) Lamanya tk jmpa .. Rindu la .. Jmpa nnti msti kita akan 'Cipika .. cipiki ...' hehe ..

4) Bln 8 nnti dtg la rmh aku .. ada jamuan 'Ultah' aiman .. bwk present besar2 tau .. hahaha ..

5) Ala .. prepaid hbis tp aku kna kol korang .. Urgent nih .. Mana nk cari 'Wartel' eh ??

6) Amboi2 Aiman .. ko tk hbs2 pujuk mama spaya bgi ko pegi 'Warnet' eh ??  Kirim salam !!  Tggu ko besar skit baru mama izinkan ..

7) Kk Senah .. dh pkul 4 nih .. Jom 'Ngopi' ... Mai secawan .. hahaha ..

8) Kalo korang nk tau .. kalo aku tgh2 stress, gembira, frust, sedih .. slain dari teman2 rapat .. Blog ni la tmpat aku 'Curhat' ..

Hahaha .. Teka jgn tak teka ..

Bye korang .. Have a good day ...





0 comments: