Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Puding D Raja De Deliciouz by RA

Hello pembaca kesayangan,


Nak bagitau .. my friend di Pulau Pinang, ada sediakan perkhidmatan membekal makanan siap di masak .. macam-macam makanan dia buat dan antara yang paling menjadi kesukaan dan kegemaran ramai adalah Puding D Raja De Deliciouz.



Bila sebut Puding, yang terbayang di minda ialah .. OhMyGod .. sure manis .. Oh die .. die ..

Tapi my friend Wanda kata .. tak berapa manis kak. You cuba dulu ye. Maka saya pun telah bersetuju dengan dia dan meng order sebekas Puding D Raja De Deliciouz ini semasa berada di Pulau Pinang bulan Ogos yang lalu ..



Lapisan paling bawah adalah kastard. Lepas tu atasnya diletakkan roti jala yang sangat halus dan topping nya adalah buah-buahan seperti laici, kismis, ceri, prune dan macam-macam lagi *OMG such a quality fruits .. not cheap lah*


Sesudu demi sesudu .. sedikit demi sedikit .. sudahnya habis sebekas Misz-ella makan. Wanda betul ... Puding D Raja De Deliciouz oleh Wanda ini, tak manis meleting seperti puding-puding raja yang lain, memang sedap dan boleh layan!


Well, beruntunglah warga Pulau Pinang kerana Wanda berada di sana. Kalau teringin, angkat telefon tekan number dan terus order .. bergegas Cik Wanda kita masuk dapur dan hantar direct to your door step mengikut masa yang telah dipersetujui oleh you all berdua.

Puding D Raja De Deliciouz by RA boleh didapati dalam 3 saiz yang berlainan iaitu :-

Kecil - RM12
Sederhana - RM30
Besar - RM55

Baik untuk kenduri atau majlis-majlis keraian, mahupun untuk dimakan sendiri atau makan bersama berjemaah bersama rakan dan keluarga, semua saiz ada. Kalau you all nak order, jangan lupa WhatsApp Wanda di 017 -  5676358 ye.

1 comments:

ezy.fia said...

bestnye puding raja.. lame sgt dh xmkn..
jauh sgt pulau pinang camne nk order.. hihikk