Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

The Launching - 15th May 2015

Hello Hai lovely readers ..

I am back to my blog. Selamat pulang ke pangkuan Blog wahai Misz-ella setelah berpenat-penatan berlelahan menguruskan satu Event besar di Hotel 5 bintang hari Jumaat minggu lepas dan kemudiannya Arwah Abah meninggal Ahad lepas. Alhamdulillah dah selesai. Sedikit demi sedikit segalanya bakal kembali seperti sediakala. In Sha Allah.

I was busy with the preparation of Launching ceremony of Malaysia Project Management and Sustainability Award with my team. I joined the team on 1st April 2015 and we have only 45 days to prepare everything. Alhamdulillah i had a great time spending quality times together with them. 45 hari yang sangat bermakna. TQ team for the cooperation. TQ my Boss Dr. Norsaidatul for the encouragement and guidance.

Hello hai. I was the Emcee of the Event with another collague, Putra, Alhamdulillah both of us made a good team together. Serentak seirama gaya kami berdua. Opss .. mata sedikit ala-ala Kungfu Panda sebab tidurnya hanya pada jam 2 pagi dan pada jam 6:30 pagi sudah bergegas ke Hotel bagi menyempurnakan Majlis.

Me and my partner, Putra. Putra mula-mula a bit tak confident, kurang yakin buat Alhamdulillah, he made it.



The preparation night


This two beautiful ladies are part my team. Tq girls kerana sangat dedikasi dalam menjalankan tugas. Satu, satu kerja kak ella suruh korang buat, kan tapi korang tetap gigih membuatnya even i know both of you dah penat gila.



Companies, organisations in various industries in Malaysia shouldnt miss this opportunity ~ Participate in Malaysia Project Management and Sustainability Award. Be recognised as delivering the best in project management. Check www.malaysiaprojectmanagementawards.com

Enjoy gila bila dah selesai dan selamat semua even dalam hati ohhh tersangatlah penat. Yes we are tired but we are very happy .. can see it from our happy faces, right. Not only the guests enjoying the event, me myself as the Emcee of the day are very happyy too. I enjoyed listening to the the Speeches from the world's best spokeperson in the project management industry. Bersyukur segalanya berjalan lancar. Alhamdulillah semua hepi .. even Misz-ella ada sedikit tak puas hati tapi bak kata my boss .. adalah sebab kenapa sesuatu perkara itu berlaku. Redha. 


Lovely ladies .. Terima kasih kerana telah bekerja kuat

I always mentioned in my blog, apa pun yang kita buat, kita mesti happy, rela, redha dan ikhlas membuatnya. Buka hati dan minda .. terima segalanya dengan hati yang terbuka. Walau ada halangan, walau ada cacat cela di sini sana, Redha. Ikhlas dalam setiap kerja. Always stay in positive mind.

Then you can see your work flow ... Then God  will be reward us with more. InshaAllah. Amin.



The guys during the luncheon after the Launching. TQ .. you guys are great team mate. Whenever i'm stuck, you guys are always there to give a helping hand. I will be writing more in my blog. Ada banyak entry nak buat, ada banyak cerita nak diceritakan di sini. Terlalu banyak till i have to arrange my blogpost nicely. Do check my blog everyday, k. Promise will update everyday starting from today. OK bye.


0 comments: