Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Pizza Hut perkenal Nasi Lemak Pizza - Rasa Campur, Lagi Bes Bersama


Hello pembaca kesayangan,

Kali ini Misz-ella nak kongsikan tentang Nasi Lemak yang ada di Pizza Hut. Pizza Hut baru-baru ini telah memperkenalkan Nasi Lemak Pizza dengan slogan 'Rasa Campur, Lagi Bes Bersama'



Pizza Hut mendapat ilham untuk mencipta Nasi Lemak Pizza ini dari keunikan budaya rakyat Malaysia yang sukakan kepelbagaian dalam kehidupan, baik dari segi pemakanan, petuturan dan gaya hidup. Ye betul .. Budaya hidup rakyat Malaysia memang sangat unik, kan .. berbilang bangsa, pelbagai budaya tapi saling kuat bersatu padu menyokong satu sama lain.




Nasi Lemak Pizza ini adalah gabungan citarasa Malaysia yang unik, kombinasi harmoni antara pizza dan nasi lemak ~ ada topping ayam rangup, sambal enak, ikan bilis, kacang tanah, timun, ayam perap santan dan ada poket keemasan yang dilengkapi dengan limpahan keju .. ohlala .. tak sabar Misz-ella nak cuba!

Nasi Lemak Pizza boleh didapati di semua rangkaian restoran Pizza Hut di seluruh Malaysia bermula dari 15 Jun 2020 hingga 31 Ogos 2020 untuk khidmat makan di restoran, penghantaran dan bawa pulang.




Pelanggan boleh memilih untuk menikmati Nasi Lemak Pizza secara A-La Carte iaitu pada harga RM38.90 



Atau memilih pelbagai Set kombo yang harganya bermula dari RM40.00. Turut diperkenalkan ialah minuman Soda Bandung, iaitu sirap bandung klasik yang diolah dengan rasa Soda.

So pembaca-pembaca kesayangan, jangan tunggu lagi mari kita beramai-ramai ke Pizza Hut untuk menikmati Nasi Lemak Pizza yang dicipta khas untuk kita semua. Jangan ragu-ragu dan bimbang kerana Pizza Hut memastikan keselamatan dan kesihatan pengunjung dan kakitangannya dengan menetapkan standard kebersihan dan kualiti tertinggi sejajar dengan polisi-polisi dan garis panduan kerajaan.

Selamat Mencuba!



Pizza Hut memastikan kesihatan dan keselamatan semua pengunjung dan
kakitangannya dengan menetapkan standard kebersihan dan kualiti tertinggi sejajar dengan
polisi-polisi dan garis panduan kerajaan.

3 comments:

Illya LeYa said...

Yummy! Nasi Lemak Pizza? Tak try lagi...

Unknown said...

Ni kalau tau kat anak2 memang cepat je ajak ke pizza hut ni..

ezy.fia said...

uish rare betol.. haha