Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Birdnest Facial Radiance by PNA buat kulit berseri dan tawar peluang untuk jana pendapatan

 Hello pembaca kesayangan,

Baru-baru ini Misz-ella telah berpeluang untuk menghadiri majlis pelancaran Birdnest Facial Radiance by PNA.


Majlis pelancaran bertemakan Glamorous Fairytale itu penuh meriah itu telah diadakan di Grand ballroom Hotel Concorde Kuala Lumpur dengan dihadiri oleh 220 orang tetamu yang terdiri dari Queen of bird, titan, leader, master stokis, stokis dan juga agent yang telah banyak memberi sokongan terhadap produk ini sehingga ianya telah terjual sebanyak 450 ribu unit meskipun ia baru sahaja dilancarkan.



Produk pencuci muka ini dihasilkan oleh Puan Nadia Abdullah melalui syarikatnya PNA Legacy Sdn Bhd. Produk unik yang berasaskan sarang burung ini bertindak 2 dalam 1 iaitu sebagai Pencuci muka dan penghapus make up (make up remover).


BNFR by PNA bukan sebarang pencuci muka malah ia juga berkesan untuk mencegah dan mengatasi masalah jerawat, mengurangkan jeragat, menghaluskan kulit, mencerahkan wajah, mengurangkan radang kulit dan membuang sel-sel mati pada kulit. Ia juga bertindak sebagai antiseptik yang boleh meningkatkan daya penyembuhan kulit.

Menurut pengasas produk, Puan Nadya Abdullah BNFR adalah produk penjagaan kulit yang selamat dan tidak membahayakan kesihatan kulit. Ianya dibuat khas bagi menangani semua masalah kulit. BNFR adalah produk kedua keluaran PNA Legacy Sdn Bhd dan telah mendapat kelulusan KKM. Produk yang direka didalam bentuk tiub ini amat mudah dibawa ke mana-mana serta boleh digunakan pada bila-bila masa dan harganya adalah sangat berpatutan iaitu RM20.00 sahaja.

Selain dari itu, PNA turut membuka peluang kepada orang ramai terutamanya suri rumah untuk menjana pendapatan sendiri dengan menyertai #SquadPNA dengan modal serendah RM75.00 sahaja.

Untuk sebarang maklumat lanjut berkenaan dengan produk BNFR by PNA ini, you all boleh kunjungi Instagram puannadyaabdullah_94 atau hubungi no telefon 010-9706854.




0 comments: