Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

5 ribu penonton di Konsert Ziana Zain 2024 bersama CSA Academy

 

5 ribu penonton mencipta memori indah bersama Diva Pop, Ziana Zain di konsert Ziana Zain 2024 yang dibawakan khas oleh CSA Academy pada 25 Mei 2024 apabila mereka menyanyi bersama-sama penyanyi kesayangan mereka di Mega Star Arena, Kuala Lumpur.



Bagai melepas kerinduan kepada Ziana yang telah 22 tahun tidak muncul di dalam konsert solo, penonton ber 'karaoke' lagu demi lagu,  mengiringi nyanyian Ziana sekaligus mencipta memori bersama penyanyi kesayangan mereka.





Konsert anjuran Anuar Zain Network Sdn Bhd dan Ziana Zain Network Sdn Bhd dengan kerjasama Altus ProHouse ini dibawakan khas oleh CSA Academy selaku penaja utama. Selama lebih dari 2 jam, penonton dibuai dengan lagu-lagu popular Ziana seperti Madah Berhelah, Kekal, Putus Terpaksa, Anggapanmu, Dingin dan Puncak Kasih.

Lagu-lagu Ziana Zain yang ‘evergreen’ dengan melodi indah dan lirik yang menyentuh perasaan semestinya membangkitkan nostalgia lalu hingga ada yang menitis airmata bersama.


"Saya terharu dan sangat berterima kasih dengan kehadiran peminat yang menjadi tulang belakang kerjaya saya selama ini " - Ziana Zain




Pihak penganjur, Anuar Zain mengucapkan ribuan terima kasih kepada Kementerian Komunikasi melalui My Creative Ventures di atas sokongan berterusan kerajaan dalam membangunkan industri kreatif melalui Dana Kandungan Digital Persembahan Muzik bagi menjayakan konsert ini.






0 comments: