Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Panorama indah Kuala Lumpur dari Tamu Sky View

Tarikan baru buat penduduk Kuala Lumpur dan Lembah Klang! Tamu Sky View bakal dibuka kepada orang awam mulai 1hb Jun 2024 bagi membolehkan pengunjung menikmati panorama indah Kuala Lumpur. 


Terletak di tingkat 42 Hotel Tamu & Suites Kuala Lumpur, ruang anjung terbuka ini bakal menjadi tumpuan ramai kerana pengunjung dapat menikmati keindahan panorama seluruh ibu kota dengan skala 360 darjah.

Tiga mercu utama Kuala Lumpur iaitu Menara Kuala Lumpur, Menara Berkembar Petronas (KLCC) dan Menara Merdeka 118 berserta dengan bangunan pencakar langit yang lain dapat dilihat jelas dari ruang anjung terbuka ini. 




Pengarah Jualan dan Pemasaran Tamu Suites & Hotel Kuala Lumpur, Syamsir Abu Bakar berkata, pembukaan Tamu Sky View dilihat mampu meningkatkan jumlah tetamu dari dalam dan luar negara ke hotel itu. Ia akan dibuka bermula dari pukul 7.00 pagi hingga 12 malam. Berbagai aktiviti akan diatur oleh pihak hotel dengan caj tambahan. Ruang anjung Tamu Sky View juga dibuka untuk acara persendirian dengan tempahan minima untuk 30 orang.

Harga pengenalan ke Tamu Sky View :

Warga Malaysia
RM35 nett (Dewasa)
RM18 nett (Kanak-kanak)

Warga Asing
RM70 nett (Dewasa)
RM40 nett (Kanak-kanak) 

Untuk sebarang pertanyaan dan tempahan, sila hubungi 03-26031999 atau whatsapp ke 019-3039360.

0 comments: