Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Bosankah Aku .....???

There are moments in our life, kita rasa bosan sgt ....

bosan melalui rutin yg sama ....
bosan menghadapi karenah yg sama ....

meredah traffik yg sesak dr Sg. Buloh ke Kuala Lumpur
menggunakan jari-jari halusku utk menyiapkan 'paperwork yg diassign' oleh seseorg yg brgelar 'BOSS'
menghadapi karenah staff-staff lain yg juga brlagak 'boss'

but the best part is ...  the feeling come n go .....
hari ni kita bosan ...  esok kita brsemangat kmbali

Bgi menangani kebosanan dgn persekitaran yg kdg kala btl2 buat hatiku meronta-ronta, mcm2 yg aku buat ...

Sanggup ambek cuti to support kwn yg dtg dr jauh
to open a booth & aku pon tumpang sekaki ...
till at one time a fren ask me ....
'Y u wnt to do this ???? '
U are nt looking for money, dnt u ???

Dan aku mnjwb dgn muka yg selamber....
'Saje suker-suker'
bkn nk crik duit sgt ....
tpi sekadar mncari pngalaman dan keseronokan

And the best answer that i've ever received in my life is
'i will support u .... asalkan u happy'

Oh God ... Thanks for all the 'gift's send to my life.
Syukur alhamdullilah atas segala kurnia

'When u feel down
there's always somebody who will bring u up'
'When u sad
there's always somebody who will cheer u up'

Frens and ....
I really appreciate u in my life
U light up my life, u make me feel happy



0 comments: