Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

MONEY MATTERS 2023 : Peluang Baharu, Permulaan Baharu!

 Hai pembaca kesayangan,


Masih ingat lagi akan rancangan MONEY MATTERS? Mulai dari 21hb Januari 2023 yang lalu, rancangan bualbicara kewangan dan ekonomi MONEY MATTERS kembali ke kaca TV anda dengan membincangkan topik-topik menarik bersama empat hos berpengalaman iaitu Zahir Kelvin Ong Abdullah, Azaria Tagaya, Muhammed Ahmad Hamdan dan Anita Woo.



MONEY MATTERS musim baharu ini lebih memberi fokus kepada jangkaan kelembapan dalam ekonomi dan perniagaan global. Sudahkah Malaysia bersedia untuk ini?

Selain dari itu, MONEY MATTERS juga akan membincangkan tentang topik pembentangan semula Belanjawan 2023 yang akan dibentangkan oleh YAB Perdana Menteri Datuk Seri Anwar Ibrahim yang juga Menteri Kewangan pada 24hb Februari ini. MONEY MATTERS akan turut membincangkan isu-isu yang memerlukan perhatian daripada kerajaan perpaduan kerana Perdana Menteri kita ingin merealisasikannya mengikut reformasi beliau.

Rancangan yang diterbitkan oleh Josephine Dass ini akan terus menampilkan tokoh-tokoh korporat berprofail tinggi bagi membincangkan isu-isu kewangan serta ekonomi bersama.

MONEY MATTERS boleh distrim secara langsung di www.tonton.com.my dan dapatkan perkembangan terkini program di akaun rasmi Twitter @MoneymattersTV3. Bagi perkembangan lanjut dan perkembangan program baharu TV3, layari www.xtra.com.my dan ikuti laman social media rasmi Facebook, Twitter dan Instagram di @TV3Malaysia.



1 comments: