Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Kael ingin jadi penghibur serba boleh

 

Kael, bintang kelahiran program realiti TV3 iaitu Lagu Cinta Kita Musim 2 (LCK2) berhasrat untuk menjadi penghibur serba boleh dengan mempelbagaikan kreativiti dan bakatnya sebagai penyanyi, pelakon dan juga penghibur.


Kael atau nama sebenarnya Michael Chien Er, baru sahaja melancarkan lagu terbaharunya iaitu Teduhan Kasih. Lagu ini amat bermakna kepada Kael kerana bukan senang untuk beliau yang berketurunan Cina, Peranakan dan Siam membawakan lagu-lagu Melayu.

Menurul Kael, bukanlah mudah bagi beliau untuk membawakan Teduhan Kasih ciptaan Aris Kapilla dan lirik oleh Man Khan kerana lagu ini mempunyai ciri-ciri ketuhanan yang  dapat memberi ilham kepada pendengar. Genre lagu ini juga menarik kerana jarang kita dapat menghayati lagu rock balada yang 'mellow'.”

Kael berharap agar lagu Teduhan Kasih sampai ke jiwa pendengar dan menjadi inspirasi kerana liriknya yang positif memberi ketenangan jiwa terutama buat mereka yang ditimpa kesusahan atau sedang menjalani fasa perjalanan hidup yang sukar. Semoga lagu ini memberi semangat kepada mereka yang memerlukan. 

Jangan lupa muat turun lagu-lagu Kael di iTunes atau melalui applikasi penstriman atas talian seperti Spotify, Apple Music, YouTube Music, Tidal dan Deezer. Untuk maklumat terkini sila layari platform media sosial Kael di :

https://www.instagram.com/itsmekaelhere/

0 comments: