Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Maafkan Saya. Selamat Hari Raya. Selamat Hari Jadi.

Maafkan saya - andai tulisan-tulisan di Blog ini mengguris hati. Maafkan saya andai kata-kata dan perbuatan menyakiti mereka-mereka yang saya kenali. Selamat Hari Raya.  Moga Raya ini lebih ceria dari tahun-tahun sebelumnya~Misz-ella & Family.

Juadah ringkas buat famili ~ pasni nak balik kampung Johor untuk beraya dengan keluarga di sana.

Wahai kasut cantik - Sila bawaku ke sana sini tanpa kaki ku kau sakiti. 

Biskut Sarang Semut dan Samperit - Kue raya Old Skool pilihan tahun ini.  Mak orang lama ok ... ngap .. ngap gue telan.

Aishhh .. dalam tak sedar, 3 pasang kasut raya i. Tehehehehe.

Selamat Hari Raya dan Selamat Hari Jadi Aiman. Mama love you forever-ever.  Love.Love.Love. 


2 comments:

Mama Zharfan said...

salam lebaran utk kc and family, juga epi besday utk aiman :)

Dayang Deno said...

selamat hari raya kak :)