Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Soalnya Hati

Soalnya hati 
yang selalu bikin orang keliru dan susah hati
Soalnya hati
yang jadi isu dalam hal ni

Hati kalau dah tak suka
Molek, cantik macamana pun tak da makna
Sebab hati dah tak boleh terima

Hati bila dah suka .. semua indah belaka
Hati kalau dah tawar bagai tak bergula .. yang manis jadi pahit, tawar dan hambar

Hati kalau dah suka
Semua kita tak berkira
Masa, wang, tenaga .. kita rela pejam mata

Semuanya bermula dari hati, kan?

*Jaga hati babe. God give you only one .. no sparepart. Love your heart, not hurt your heart* Semuanya atas diri kita, kan.





2 comments:

diana said...

teringat citer soal hati yang era fazira belakon dulu,....:p

Alin Marlini said...

Kak Cik...Selamat hari Raya...hehehehe