Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Nestlé Ice Cream & MimpiKita lancarkan dua beg koleksi terhad bagi raikan wanita

Hello pembaca-pembaca kesayangan,

Entry ini khas untuk wanita. Dalam dunia hari ini, semua wanita boleh digelar adi wira. Tetapi bukan adi wira yang memakai topeng dan mantel lah. 

Adi wira yang dimaksudkan di dalam entry ini adalah kaum wanita yang ada di sekeliling kita termasuk lah saya dan wanita-wanita yang sedang membaca entry ini. 

Mereka adalah ibu suri rumah yang sentiasa memastikan keadaan rumah tangganya tenteram dan teratur; atau wanita berkerjaya yang saban hari menginjak sempadan kejayaan mereka, mahupun para pelajar wanita yang berusaha keras untuk masa hadapan yang cerah untuk masyarakat.

Bagi meraikan meraikan wanita-wanita moden hari ini, Nestlé Ice Cream Malaysia dan jenama fesyen tempatan Mimpikita akan melancarkan dua beg koleksi terhad dalam satu kolaborasi eksklusif yang boleh didapati di pasaran mulai Oktober ini. 



Beg keluaran terhad ini boleh didapati dalam dua reka bentuk yang unik dan serasi, Zara dan Jasmin. 

Zara menampilkan bentuk geometri kental dengan warna yang cerah, sesuai untuk wanita yang berani menongkah arus manakala Jasmine mempunyai penampilan reka bentuk lebih lembut dalam warna pastel manis untuk penampilan yang lebih feminin dan lembut. 

Beg ini boleh didapati dengan setiap pembelian produk Nestlé Ice Cream bernilai RM25 dan ke atas. Cantik, kan dua-dua beg tu. Jom kita beil dan dapatkan beg itu mulai dari Oktober ini





1 comments:

Siti Yang Menaip said...

wow combo between Mimpi Kita tuu.. menarik design totenya. design MK kan lawa2 juga =)