Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Innersejuk X Wirdora facemask anti bakteria ber tatah Swarovski


Hello pembaca kesayangan,

Kali ini Misz-ella nak kongsikan tentang facemask. Memandangkan kita semua sedang berada di dalam PKPB dimana kita dibolehkan untuk keluar rumah tetapi Bersyarat iaitu dengan mengamalkan norma-norma baru, maka facemask atau topeng muka dan hidung adalah satu keperluan bagi kita semua.

Tak kira jantina, umur atau bangsa .. asalkan kita berada di luar rumah, kita digalakkan untuk memakai facemask (meskipun kita tidak bergejala)



Memperkenalkan facemask Innersejuk X Wirdora, facemask anti-bakteria bertatah kristal swarovski yang bakal membuat kita kelihatan sangat bergaya meskipun mengenakan topeng muka. 

Al-maklumlah, lama lagi kita nak guna facemask ni kan. Mungkin setahun, dua lagi. Larat ke asyik nak beli yang pakai buang tu sepanjang masa? Apakata beralih ke facemask yang boleh dicuci dan diguna semua seperti ini?













Facemask Innersejuk X Wirdora ni sangat selesa. Dibuat dari kain spandex yang stretchable. Tidak panas. Senang nak bernafas. Hijab friendly sebab guna tali.


Ini adalah facemask ber swarovski penuh. RM35 sahaja.

Yang ini adalah jenis Half swarovski ~ RM25

Yang ini adalah Plain facemask ~ RM15


Boleh digunakan oleh perempuan ataupun lelaki

Sesuai digunakan oleh anak-anak kecil juga



Buat masa ini hanya terdapat 3 warna sahaja. Dulu ada dusty pink tetapi sekarang dah out of stock you alls ..


Nak tau tak apakah relevan dan sebab-sebab you all kena pakai facemask ini?
  • Facemask ini sesuai untuk low risk person. Tujuannya untuk menghalang droplets direct ke hidung dan mulut kita, apabila kita terpaksa keluar rumah atas tujuan tertentu. Juga untuk mengelakkan droplets kita *sekiranya ada* mengenai orang sekeliling.
  • Facemask keluaran "Innersejuk" mendapat kelulusan dari Kementerian Pertahanan Malaysia yang mengesahkan FABRIK MASK ini adalah  ANTI BAKTERIA. 
  • Kenapakah Kementerian Pertahanan Malaysia, bukan KKM ?
  1. KKM keluarkan sijil untuk ubat-ubatan yg tidak membahayakan & tidak membuat pengesahan/ lab test bagi fabrik.
  2. MAKMAL STRIDE HIGH TECHNOLOGY milik ATM ini adalah yang paling canggih di malaysia & hanya terdapat di Kementerian Pertahanan Malaysia. 
  • Semua jenis fabrik-fabrik yang berteknologi tinggi seperti kalis air, kalis peluru dll, membuat ujian lab test di  Makmal Stride ini.
  • Sedia maklum, facemask boleh di pakai selama 4 jam dan hendaklah ditukar setiap kali selepas dipakai.
  • Manakala facemask ini boleh digunapakai dan di cuci menggunakan air panas.


Dengan menggunakan facemask bertatah swarovski ini, kita bukan sahaja telah mengambil langkah mencegah penyebaran covid-19, malah kita akan kelihatan lebih bergaya. Cantik tak we alls ?



Nak tau cara-cara untuk membeli facemask yang cantik ini?
Whatsapp 016-6223138 ye ..







1 comments:

Raz said...

cantiknya facemask ni