Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Bangkit Wanita ! Ubah taraf kehidupan anda dengan hanya RM69!

Hello pembaca kesayangan,



Baru-baru ini misz-ella.blogspot.com telah dijemput ke majlis pelancaran Bangkit wanita yang dibawakan oleh Noir Health & Beauty. 

Dari awal lagi Misz-ella terfikir apakah Bangkit Wanita? Kenapa wanita perlu bangkit? Berbagai persoalan di minda dan segalanya buat Misz-ella rasa sangat teruja.

Bangkit Wanita adalah satu platform khas yang dibawakan oleh Noir dengan tujuan untuk membantu wanita menjadi lebih yakin dan berjaya bertindak lebih berani untuk mengubah taraf hidup sedia ada.


Eriyca Baiduri @ Madammu

Noir, produk kecantikan dan kesihatan yang diasaskan oleh Eriyca Baiduri atau lebih dikenali sebagai Madammu ditubuhkan pada 3 tahun yang lepas dan sehingga kini telah berjaya membantu lebih 2,000 wanita mengubah taraf hidup masing-masing.

Noir dihasilkan oleh Madammu dengan menerapkan elemen alami dan botakinal yang digabungkan secara alkimia. Noir berjaya merangkul anugerah "Produk Penjagaan Kulit Premium Terbaik" dalam Asia Halal Brand Award (AHBA) 2019.



Melalui webinar Bangkit Wanita yang diilhamkan oleh Madammu ini, wanita bukan sahaja berpeluang mendengar perkongsian perjalanan beliau dalam bisnes kecantikan malah Madammu turut membimbing wanita-wanita di luar sana seperti ibu tunggal, suri rumah, wanita yang kehilangan pekerjaan mahupun wanita bekerjaya agar bangkit mengubah taraf hidup melalui inisiatif Bangkit Wanita ini.


Wanita perlu bangkit untuk berubah ke arah kebaikan ~ Ini lah masanya untuk merealisasikan impian dengan hasil usaha sendiri.

Wanita perlu bangkit untuk kebahagiaan ~ Bangkit wanita menyeru wanita agar melaburkan masa, tenaga dan harta untuk memperbaiki taraf kehidupan ke arah yang lebih baik. Wanita juga boleh menjadi penyumbang dan memberi kehidupan yang lebih baik dan selesa untuk keluarga, terutamanya anak-anak.

Wanita perlu bangkit untuk capai matlamat hidup dan financial freedom ~ Setiap wanita pasti mahukann masa depan yang lebih cerah dan terjamin. Siapa yang tak inginkan gaya hidup yang diidamkan? 

Wanita perlu bangkit untuk berkuasa atas hidup sendiri ~ Sudah tiba masanya untuk wanita corak kehidupan mereka sendiri, atau Be Your Own Boss. Cabar diri dan lihat sejauh mana kita boleh melangkah!

Wanita perlu bangkit dari kegagalan ~ Kegagalan adalah perkara biasa tetapi ia boleh menjadi luar biasa apabila wanita boleh bangkit dari kegagalan tersebut. Bangkit wanita juga adalah salah satu platform untuk memulakan kerjaya.



Melalui webinar Bangkit Wanita ini, pakej program keusahawanan baru iaitu Noir mobile diperkenalkan. Dengan hanya RM69, wanita boleh bangkit mengubah taraf kehidupan sedia ada iaitu dengan menyertai team Noir mobile. Wanita-wanita ini akan berpeluang untuk memulakan perniagaan dan diberi bimbingan oleh Madammu semata-mata untuk melihat lebih ramai wanita berjaya bersama.

So pembaca-pembaca kesayangan, rebutlah peluang ini. Bangkitlah demi kebaikan, demi insan tersayang, demi kehidupan yang lebih baik .. daftarlah diri anda hari ini di www.noirbusiness.com.my


5 comments:

AyuArjuna BiGoshh said...

Bagus prig seperti ini. Salah satu usaha utk membantu wanita ygblain

shamiera osment said...

Bangkitlah wahai wanita, kalau bukan kita siapa lagi nak ubah hidup kita.

Fatin Bella said...

founder pun turun padang sekali tolong team dia. memang bagus. murah pulak tu nak join team noir

Sunshine Kelly said...

Bagus ada program macam ni to boost women's income and confidence.

Ruby said...

Produk Noir ni tak banyak, tapi dia fokus mana yang penting kan. Rasa tak membebankan kalau join Noir Mobile tu.