Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Tudung Bawal Anti-Kedut Fareha - Cantik, selesa dan mudah digayakan

 Hello pembaca kesayangan,

Kali ni Misz-ella nak kongsi cerita tentang tudung bawal Fareha yang Misz-ella telah pakai baru-baru ini.

Masa mula-mula Misz-ella bertudung dulu, orang kata tudung bawal ni untuk 'beginner' sebab bawal simple dan tak boleh dipelbagai gayakan. Misz-ella pun kurang suka pada tudung bawal. Saya lebih selesa dengan 'shawl' kerana ia lebar, labuh dan senang digayakan. Boleh lilit sesuka hati sampai puashati dan dapat 'style' yang dikehendaki *ehh macam pantun lak*

Baru-baru ini Misz-ella beli tudung bawal Fareha setelah dicadangkan oleh seorang kawan. Katanya tudung fareha ni lawa, tiap-tiap bulan pengasas Fareha akan keluarkan fesyen baru. Maka Misz-ella pun jadi teruja untuk mencuba dan ...


Selesa sangat rupanya tudung Fareha ni. Material dan design dia sangat 'best'. Kain sejuk, tak perlu 'iron' *saya cuma iron sekali je masa dia baru keluar dari plastik sebab nak hilangkan kesan lipatan* Yang ni namanya Mulan. Warna Mulan adalah 'soft pink' .. Bila pakai warna soft-soft, automatik rasa macam Wanita Melayu Terakhir you ..

Paling penting tudung bawal anti-kedut Fareha ini amat mudah dipelbagai gayakan. Kainnya selesa, senang dibentuk malah tidak menggunakan banyak pin.



Tengok lah model ini menggayakan Mulan .. cantik, kan.

Yang warna kuning ni nama dia Nala. Corak Nala lebih ringkas, sesuai digayakan dengan pakaian kasual tapi kalau you all kreatif, macam-macam style kita boleh gaya kan. Paling penting segala-galanya pantas dengan tudung bawal anti-kedut Fareha ni sebab kain dia best dan mudah di gayakan.

Cantik, kan. Lain kali Misz-ella nak try pakai camni. Sopan dan bergaya! Keliling tudung bawal anti kedut Fareha di kelim kemas.

Perdita - Cuba tengok 'awning' - on-point, kan

Jasmine 

Ursula dan Simba. Ya Allah .. sweetnya warna

Kristoff dan Gaston pun tak kurang cantiknya. Aduihhh  .. rambang mata memilih

Pelbagai pattern tudung bawal anti kedut Fareha. Cantik, menarik dan buat hati Misz-ella tertarik. Bawal Fareha ni bidang besar (45) dan dibuat dari Chiffon premium Korea. Best pakai bawal Fareha ni kerana kain nya sejuk, tak terlalu lembut dan tak juga kasar malah membuatkan kita rasa tenang, selesa dan nyaman. Setiap sehelai tudung bawal anti-kedut Fareha ini berharga RM27.00 sahaja. Very pocket friendly price, you alls 


Terbaru, Fareha akan mengeluarkan koleksi tudung Chanella tidak lama lagi. Chanella tak kurang hebat dan dibuat dari Cotton Premium. So pembaca-pembaca blog Dari Jari-Jari Halusku, kalau you all nak bergaya dengan tudung bawal, jangan lupa dapatkan Fareha dengan cara whatsapp Misz-ella di 016-6223138 dengan segera ye. 





1 comments:

Galeri Artie said...

Cantik design² bawal printed, siapa sangka bawal sulam buat comeback pula tahun 2022. Design² pun lebih simple tetapi tetap nampak klasik.

Thanks share Admin!