Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

KERENGGA untuk lebih Slim!


Hello pembaca kesayangan,



Kali ini Misz-ella nak cerita tentang KERENGGA. Tetapi KERENGGA yang Misz-ella nak ceritakan dalam entry ini bukanlah kerengga yang gigitannya buat kita menggaru tanpa henti tetapi KERENGGA yang sangat berkesan untuk jadikan kita lebih slim! Well .. Hari Raya kan dah dekat, kakak-kakak dah tentu teringin nak pinggang ramping macam kerengga dan abang-abang pulak dah tentu mahu tukar perut boroi kepada six pack, kan. OK mari baca entry ini hingga habis supaya you all boleh kenal KERENGGA dengan lebih dekat lagi.



Siapakah KERENGGA?  KERENGGA adalah sejenis produk kesihatan yang meningkatkan metabolisma badan serta mampu mencairkan lemak tepu di bahagian yang tertentu, mengurangkan nafsu atau selera makan dan seterusnya boleh mengurangkan berat badan pengamalnya.


KERENGGA ni bukan sebarang KERENGGA ok .. ianya sangat WOW! Paling penting ianya mendapat kelulusan KKM. Boleh diamalkan tanpa ragu-ragu atau sebarang kemusykilan.



KERENGGA didatangkan dalam 2 bentuk - KERENGGA Chocolate Shake (serbuk) dan KERENGGA Chocolate Flavor Chewable tablet




Produk KERENGGA dibuat dari Serbuk Koko, Krimer Tanpa Susu, Oligo, Pati Guarana, Garcenia Cambogia, Citrus aurantium dan dilengkapkan dengan formulasi pemutihan. Kesemua bahan-bahan yang terdapat di dalam KERENGGA adalah dikenali berkesan untuk membantu menurunkan berat badan dengan cara mengurangkan selera/nafsu makan dan mencairkan lemak. Apabila ditambah dengan formulasi pemutihan, kita akan dapat kesan 2 dalam 1 lah, bukan sahaja kurus malah kulit lebih gebu!



1 sachet KERENGGA mampu membakar kalori yang bersamaan dengan Berzumba selama 3 jam! Well .. ini dah tentu lah berita baik buat mereka-mereka yang ingin menurunkan berat badan tetapi malas atau tak suka bersenam. Sila lah masukkan KERENGGA dalam menu harian anda - Tanpa sedar, tiba-tiba je kurus!



KERENGGA berfungsi dengan cara menyerang lemak-lemak tepu di bahagian lengan, perut dan peha.


Ada 15 sachet dalam satu kotak KERENGGA dan setiap satu berat nya adalah 20gm sahaja. { RM128 (SM) dan  RM138 (SS) }

Campurkan dengan air biasa, shake-shake-shake jadilah Chocolate Shake KERENGGA. Rasa? Rasa air Milo yang sangat sedap! Kalau ditambah ais maka jadilah ia Milo Ais jenama KERENGGA *hehe*

Cara-cara minum KERENGGA :-
Harus diambil selepas makan
Buat mereka yang berat badannya 80kg ke atas, disarankan mengambil KERENGGA 2 kali sehari iaitu selepas sarapan pagi dan selepas makan tengahari selama seminggu berturut-turut
Buat yang berat badan di bawah 80kg, ambil sekali sehari sahaja iaitu selepas sarapan pagi selama seminggu berturut-turut jugak
Minum banyak air kerana kita akan sentiasa haus, berpeluh atau panas, kerap buang air kecil. Jangan risau kerana ini bermakna KERENGGA sedang membakar lemak-lemak tepu kita.


KERENGGA POOPOIL 
Choco Powder Milk & Powder Chewable Tablet


KERENGGA Poopoil puladidatangkan dalam bentuk tablet. Dalam satu kotak ada 15 biji tablet coklat KERENGGA yang dibungkus berasingan *wow* dan setiap satu tablet adalah 1000mg. { RM138 (SM) RM148 (SS) }



Pada pendapat Misz-ella, tablet kunyah KERENGGA memang sangat sesuai buat mereka yang sentiasa sibuk dan mengejar masa. Tak da masa nak bancuh-bancuh .. selitkan sahaja se peket dua dalam beg tangan kita, dan kunyah di mana sahaja. Mudah, kan!


Menariknya produk KERENGGA ini adalah :-

1) tidak membuatkan kita cirit birit
2) membantu membuang 40% minyak dalam badan melalui pembuangan air besar
3) membantu menurunkan tahap kolestrol
4) bantu cepatkan proses turun berat badan
5) rasa coklat macam gula2 coklat berkrim
6) kesan seawal 12 jam
7) tablet senang kunyah dan mudah di bawa ke mana-mana







Dan disini, Misz-ella kongsikan Testimoni dari mereka-mereka yang telah berjaya turunkan berat badan dengan cara mengambil produk KERENGGA dengan konsisten. Kebanyakan dari mereka berjaya mengurangkan berat badan sebanyak 3kg dalam seminggu!

OK Misz-ella dah habis kongsi-kongsi informasi tentang KERENGGA dengan you all semua. Maklumat lanjut tentang KERENGGA keluaran MH Solutions ini boleh didapati di Facebook KERENGGA atau di Instagram KERENGGA atau telefon 018-6610104. Selamat Ber KERENGGA ye pembaca sekalian. Bye!






1 comments:

Sizzling Suzai said...

Kalau kak ela terus amalkan kerengga ni makk aihhh tgl lidi la skg pon dh slim cun melecun dh!!! Adoi tercabar i tauuu