Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Citarasa Warisan Buffet Ramadan @ PWTC

Hello pembaca kesayangan,


Kalau nampak gambar ketupat, lemang itu tandanya Raya dah dekat, kan

Tapi cik Kurma kata, Haipppp .. kena lah puasa dulu, baru boleh berhari raya.



Bermula dari 8hb Mei 2019 sehingga 3 Jun 2019, Restoran Riverside @ PWTC akan membawakan Buffet Ramadan Citarasa Warisan. Lebih dari 250 jenis juadah disediakan menanti tetamu untuk berbuka puasa di sini. Antaranya adalah Ayam Kampung Kerisik dan Betik Muda, Ayam Gulai Minang dan Daun Salam, Kambing Masak Kari Utara, Ikan Pari Asam Pedas Sayur Jeruk, Ikan Patin Tempoyak dengan Timun Tua, Ayam Brastagi, Ikan Tenggiri Masak Kari Hijau dengan Terung Terlunjuk, Siput Seduk Masak Lemak Kuning, Pegaga dan Daun Kaduk serta Daging dan Paru Kari Kawah.

Kari Kepala Ikan pun ada

 Sup tulang pun ada juga

Enak dimakan bersama roti ni .. *hummm .. yummy*

Di 'Carving Station' disediakan kambing panggang, dinikmati bersama sos lada hitam dan sos cendawan *gambar dari blogger Nehyra .. Tq Nehyra*

Dan ada Sate kegemaran rakyat Malaysia juga ..




Selain dari itu, ada kaunter khas yang menyediakan 13 jenis ulam-ulaman, 6 jenis keropok, 7 jenis ikan masin, 14 jenis sambal dan dressing, 13 jenis kerabu dan hidangan panas seperti kambing goreng berempah, fried crab salted egg and otas dan pelbagai lagi.





Manakala kaunter buffet pemanis mulut pula menyediakan 8 jenis kuih muih Melayu, 5 jenis kek, 4 jenis pie, aneka jelly, mousse & puding, bubur manis, aneka biskut Melayu dan bermacam lagi.

Buka puasa di Restoran Riverside @ PWTC hanya berharga RM88.00 seorang (Dewasa), RM45.00  seorang (Kanak-Kanak dari 7-12 tahun) dan RM75.00 seorang (Warga Tua berumur 60 tahun ke atas).

Untuk lebih menjimatkan poket anda, beli voucher 'Early Bird' sebelum 5hb Mei 2019 dan dapatkan harga Buffet Ramadan istimewa iaitu RM75.00 sahaja. Voucher ini sah digunakan sehingga 3hb Jun 2019. 

Kemudahan lain seperti surau untuk solat Maghrib, Isyak dan Tarawrikh secara berjemaah bersama Imam turut disediakan di Aras 3, PWTC.

Selain dari itu, pihak PWTC turut menyediakan Pakej Berbuka Puasa persendirian dan korporat dengan harga bermula dari RM98.00 seorang (tempahan minima 100 orang). Antara yang menarik di dalam pakej ini adalah dewan khas untuk berbuka puasa disediakan, hidangan buffet, sistem audio, ruang solat khas serta kadar parkir tetap bernilai hanya RM5.00 bermula dari jam 6 petang.

Untuk tempahan berbuka puasa di Riverside @ PWTC, sila telefon 03-2614 6701 atau 03-2614 6702. Tempah hari ini dan beli voucher sebelum 5hb Mei 2019 untuk lebih jimat. 

OK pembaca kesayangan, Misz-ella dah habis berkongsi tentang kemeriahan berbuka puasa di Riverside @ PWTC. Terima Kasih baca. Jumpa lagi di lain entry ye. Bye.














0 comments: