Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Daun Pisang Kertas dan Handbag Gucci


Makan Nasi Berdaun Pisang Kertas berlaukkan Ikan Senangin Goreng, Sotong Goreng, Kari Kambing.
Memang sedap tapi harga boleh lah tahan *sekali sekala boleh ler*

Bertemankan handbag Gucci.
Dah beberapa bulan beli tapi memakainya baru 3 hari.
Thanks Darling for selecting this beautiful bag specially for me. Tak kecik, tak besar .. sedang-sedang sahaja. Kau memang tau 'taste' aku. When is our next date darling? Aku sudah mula rindu kamu.

*tak sabar nak bercuti minggu depan*Yeayy!!

15 comments:

Kesuma Angsana said...

cantik beg tu!

Best Business Brands said...

Kertas kunyit: berwarna kuning alami dari kunyit dengan tekstur berbintik halus kecoklatan. -, Kertas daun pisang: warna coklat alami daun pisang kering ...

Best Business Brands said...

Menggunakan kertas daun pisang menimbulkan beberapa bahaya kesihatan kepada pengguna, contohnya apabila makanan panas diletakkan pada plastik ...

:: Mrs.Eady :: said...

wahhhh...oh my gucci!!

cheqna said...

cAntik beg tu..

aku eryati said...

makanan tu yang sungguh sedap kelihatan...eheheh

diana said...

LAWA BEG TU KAKCHIK..:)

Mama Likha said...

wahh. kc lak nk g brcuti. ke mana tu destinasinya ? jengjengjeng...

Mama Likha said...

wahh. kc lak nk g brcuti. ke mana tu destinasinya ? jengjengjeng...

SURIA AMANDA said...

cantik beg ko kc....jeles ai tau..

eni said...

sweet warna handbag tu...nampak mcm sedap dibawa...

Chekgu Azrine said...

oh my gucci!!*jeles*

laskar pelangi said...

phewittt!
mesti mahal gitu beg tuh...hehe;)

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

bila nak buat rumah terbuka ni akak cantik

Peri PiA said...

2 2 yummy kc, :)