Rehat dalam Hutan.

Saturday, November 17, 2012

Sengaja. Saja-saja meng OFF kan diri. Melarikan diri dari kesibukan kota .. memasuki hutan belantara bersama kesayangan semua.  Perghhhhhh .... bosannya Mukadimah Entry kau Ella!!. KahKahKah.

Lepak je. Tak buat apa.

Bertemankan Puteri Kesayangan
Kiut sangat mulut dia. Rasa nak cium-cium je bila dia berkata-kata.
Comellll sangat.
My nieces and nephews always have a special place in my heart.
They are fun, they are cute. 
Sekali sekala main masak-masak dengan diaorang best oooo.

Cantik, bersih dan dingin air sungai di sini.

Dan bila hujan turun membasahi bumi ..

Hanya mampu mengintai dari Tingkap kamar ..

Then kita sambung jalan-jalan bila hujan berhenti

And suddenly our 5 Awangs decided to take the slide

Pastu jadi Tiga Abdul pulak dahh ..

Pastu berduet

Aksi Superman.
Perghhhhhh .. yg kat atas tu tak sabar-sabar nak terjun.

Hahaha .. Macam-macam gaya anak-anak kita ye ..

Yang kecik dan cilik mandi kat sini

We were here



Sapa 'daring' boleh cuba bermalam di Water Villa ni.
Must be quiet and privacy at night.

Aktiviti makan aiskrim secara berjemaah belum pulang 
Atuk belanja. Yeayy!!

Syukur Alhamdulillah for Another Quality time spending with my kesayangans. Puas betul mandi-manda, kan. Mandi air sungai, air kolam dan air hujan. For us ... yang penting anak-anak hepi.  Lain kali kita datang lagi ye Kekanda, Adinda, Bonda, Ayahanda dan Anakanda semua.

NUR LAMAN BESTARI @ HUTAN LIPUR SG. TUA, ULU YAM.









You Might Also Like

14 comments

Follow by Email

Like My Facebook

https://www.facebook.com/norzaila.ismail