Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

KL-JB-SINGAPORE-JB-KL

Been busy last few days. And today, Thursday ada Seminar dan 2 Event. Maka kesibukan pun berterusan dan berganda-ganda. Tapi saya sangat suka. Misz-ella memang sangat suka menyibukkan diri sendiri. I love to push myself till the max and me myself surrender. Misz-ella memang tak suka duduk diam. Biar saya penat kerana kerja dari penat tak buat apa-apa. Thats me. I love my life.

Tuesday evening at JB with TP team. Wednesday early morning headed to Singapore berdua dengan Ariff. Long queue crazy jem at the Singapore Immigration and we were late for our appointment. But Alhamdulillah .. everything was fine. Bravo Ariff for the Drive. Segala halangan dan rintangan berjaya kita atasi. Yeayyy !!

 Complete JB Team with our Boss @ Dr. Nor. Alhamdulillah the result are superb, infact more than we expected. Dalam waktu yang sama, team di Bukit Beruntung turut berjuang untuk projek satu lagi. Alhamdulillah its a success too.  Setelah mencuba sehabis daya, berpenatan berlelah, Allah bagi ganjaran manis buat kita. Pepatah lama Yang Berat Sama Dipikul Yang Ringan Sama Dijinjing itu benar belaka. I am happy to be a part of the Team Plus Family. I love the spirit of work together like a family. I love the Boys, they supported the ladies very well. Terima Kasih Adik-adik.

Tired face tapi still berseri-seri, kan. Hahaha. Sweet till the last even sebenarnya kita semua sangat penat. Now back to KL ..teruskan perjalanan selagi hayat di kandung badan. I had a blessed life. Alhamdulillah.



2 comments:

Unknown said...

jeles tau tengok rambut tu..nampak muda 20 tahun la kakchik..:)

Unknown said...

jeles tau tengok rambut tu..nampak muda 20 tahun la kakchik..:)