Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Mary Kay Cityscape Eau De Parfume Review

Hai readers kesayangan,

Harini jom kita cerita tentang Perfume. Alahaiii .. siapa la yang tidak suka mewangikan diri, kan. Minyak wangi, a MUST item sebelum kita keluar rumah. Tak lengkap perjalanan kita di luar tanpa minyak wangi.

Its Mary Kay Cityscape Perfume You Alls !!

Mary Kay Cityscape Eau De Parfume  adalah minyak wangi elegant yang aromanya diinspirasikan dari landskap-landskap bandar paling glamour dan canggih di dunia. Bersesuaian dengan nama nya ~ Cityscape!

Bahan utama di dalam Mary Kay Cityscape Eau De Parfume adalah Phantomia Orchid, sejenis orkid yang paling sukar didapati dan hidup di Hutan Hujan Amazon. Antara tumbuhan pilihan yang didapati didalam Mary Kay CityScape Perfume:~ 

Top notes ~ Bergamot, Apricot dan Violet leaves
Middle notes ~ Phantomia Orchid Scent TREK(R) and Peony
Bottom notes ~ Sandalwood, Angelica dan Amber


Mary Kay Cityscape Eau De Parfume 50ml - RM129

Packaging nya melambangkan simbol kepada sudut bangunan di bandar-bandar - Hanya bersegi. Sangat mudah diguna dan dibawa ke mana-mana.

Mary Kay Cityscape Eau De Parfume ~ Sangat sesuai bagi wanita moden dan elegant yang mahukan aroma minyak wangi yang menenangkan jiwa si pemakainya. Its so Cool .. sesuai digunakan harian, baunya sangat lembut lagi mendamaikan. Well, in the other words, if you are looking for perfume which freshen your mood and giving you a cool relaxing mood, this is a good choice. Imagine the aroma of the landscape, imagine how cool is a landscape .. Yeahhh its Mary Kay Cityscape.


Visit Mary Kay website here for more info.
And lets check Mary Kay Facebook too

0 comments: