Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Mama Pergi Haji. Nasi Ayam Mama Ella


Alhamdulillah Mom, Sister, Brother In Law and another Sister got the opportunity to performed their Haj this year. Infact, they are already in Madinah when I wrote this entry.

My pretty mom

My darling Sister, KY


And I am back to Sungai Buloh. Back for goods, to take care of my sister kids. Dia orang pergi Haji, Misz-ella yang dapat peluang buat pahala ~ Jaga makan minum dan kebajikan budak-budak ni. Alhamdulillah. One of the day, I cooked Nasi Ayam for lunch. Dini, Amir and Puteri makan dengan berselera sekali. Habis satu periuk kita makan. Among all kind of food, Nasi Ayam is the easiest to cook. Nak resepi? Nanti lah Misz-ella share, OK.

0 comments: