Thursday, October 11, 2012

Gila ke?

Misz-Ella kan ... sebenarnya gila tau. Gila tulis blog .. gila ambek gambar sendiri ... gila cerewet *kadang-kadang* .. gila shopping *oh myyyy .. stop it ella* gila makan .. gila ketawa .. gila berangan .. huhuuhhhh .. pendek kata mcm-mcm gila lagi Misz-Ella ada sebenarnya.

Dan sekarang ni, sedang merancang sesuatu yang bisa membuatkan korang jerit 'Ko gila ke apa Ella? '

Hmmmmm .. gila pun gila lah. Janji bahagia.  Jangan gila sampai ke Tg Rambutan sudah. wahahaha .. *gelak kuat*

*tapi tak gila attention*

5 comments:

munna said...

apakah yg kc gilakan tu..... betul tu jgn sampai ke TG Rambutan udah ler

Chekgu Azrine said...

Knp k.kc??

Khalilah MNor said...

Perangai gila-gila ok ape...;)

Rai Ourkizuna said...

macam macam jenis gila ada..

tapi orang gila biasanya tak ngaku dia gila :D

nisa said...

Gila2 la best dr skema or serius memanjang kc.. Tp kalo org utagha kalo gila2 xbertempat depa kata awat loklak sangat budak ni.. Hahahaha