Roti Bawang Putih

Sunday, October 14, 2012

Asben cakap bawang putih banyak khasiat.  Dia cakap lagi masa kecik dulu dia susah. So mak cuma mampu sediakan Nasi Putih dan Bawang Putih yang digoreng untuk Anak-anak makan.  Dia cakap masa tu makan Nasi Putih yang dicurahkan minyak dan berlaukkan Bawang putih pun dah tersangatlah sedap.  Berebut dia dan adik beradik makan.  Kenangan bersama Bawang Putih.  Sampai sekarang dia suka bawang tu .. but not me.  I tak boleh kunyah bawang putih like him. Walau dia penah suruh cuba tapi tetap tak boleh lah.  Lidah dan tekak tak boleh terima lah.  So if i cook, Dear husband .. this Bawang putih is for you.  Sila telan sampai licin semua ye. Hihihi.


Tapi yang ni Misz-Ella suka lah. Boleh la nak layan sekali sekala.
Nak jimat lagi buat sendiri.  Sapu Garlic Butter, bakar terus makan.  
Mudah, kan.

You Might Also Like

16 comments

Follow by Email

Like My Facebook

https://www.facebook.com/norzaila.ismail