Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Yong My Blogger Fren

Bila Yong WatsApp ajak jumpa, kita terus jawab YE. Esok Kc konfirmkan pukul berapa.  Bila Aeida WatsApp cakap tak jadi jumpa, kita terus cepatkan jadual pertemuan kita dengan Yong. Pukul 2 di The Curve. OK Kc - jawab Yong.

Inilah kawan saya Yong. Yong yang manis, Yong yang cantek, Yong yang masih muda gigih berusaha memantapkan ekonomi diri.  Dari berniaga kecil-kecilan dan bergaji sekitar RM500 sebulan, sekarang gaji Yong dah 10 kali ganda, juga dengan cara berniaga Online. Yong dah buktikan "Usaha Tangga Kejayaan .. Kalau Tak Usaha, Impian Takkan Kita Capai .. Hanya kekal Angan-Angan"

I still remember Yong adalah orang pertama yang 'drop' komen kat Blog Misz-Ella ni. *Auwwww .. sentimental value lah* Yong buat kita terkejut ... Eh .. Ada org komen? That was 3 years ago dan Alhamdulillah .. hingga kini ukhwah yang terjalin masih kekal terjaga rapi.  Yong tak pernah lupa selitkan Agenda jumpa KC walau jadual Yong padat sana sini.  Terima Kasih Yong ... susah payah drive sorang-sorang dari Cheras ke Damansara Perdana bertemankan Cik Myvi dan Google Map sahaja. Belanja KC dan Aiman lak tu.  Sib baik tak belanja shopping sekali. Hehehe.

Disebabkan pagi tu Mugan Jurutera kat Opis dah belanja kita Roti Telor .. hanya 'Prawn Wanton Soup" je yang terdaya kita makan tengahari ini.  Aiman dan Yong makan Nasi Ayam. Pastu kita jalan-jalan .. cuci mata dan cuci poket sikit-sikit.  Lewat petang baru kita pulang. Hepi lah dapat jumpa Yong. All The Best Yong. London, Paris .. jangan lupakan Kc ye.










4 comments:

~Cik Sweety~ said...

best dapat jumpe geng blog kan..(^_^)

Anonymous said...

seronoknya KC !

mama aini said...

assalam..seronoknya KC dpt jumpa Yong yg dah berjaya dlm perniagaan online nya..Tahniah buat beliau..

azieazah said...

Plan singkat dan mendadak biasanya mudah jer menjadi. Kalu plan berbulan berminggu awal selalu jer failed. Bestnya santai jumpa geng!