Hello Samurai

Tuesday, October 23, 2012

Bawak diri sorang-sorang .. sambil layan novel 1388 m.s.  Terkaku, terkedu dan mahu baca lagi. Cinta, airmata, aksi dan trajedi ~ Semuanya bersatu di dalam Novel ini.  Ada masa gelak ketawa, ada masa suspen macam tak percaya, ada masa menitis airmata.  Aihhhh .. Misz-Ella memang Hantu Novel dari dulu lagi. Dari dulu sampai sekarang, tak sah tidur malam Misz-Ella tanpa bertemankan Novel di hujung kepala. OK. Kita cerita tentang Novel lain kali. Mari kita layan "Samurai" dulu.

Sambil layan novel sambil makan Samurai.

Samurai Burger di McD memang best. Dagingnya lembut, sayurnya rangup. Sos kaler hitam tu sedap.  Tak letak Sos Cili pun memang dah ada rasa.

Sambil layan novel sambil makan, sambil tu jugak Misz-Ella 'observe' situasi di Restoran Makanan segera ni.  Kat  satu sudut duduk dua orang gadis comel sedang 'Study'.  Kat sebelah sana pulak ada sepasang merpati dua sejoli.  Kat meja sebelah ada dua orang jejaka sedang berbincang serious .. looks like discussing business .. Kat depan pintu masuk ada yang tengah makan dengan Famili. Well .. Restoran makanan segera yang femes ni memang tersangatlah sesuai untuk dijadikan tempat pertemuan.  Sesuai utk yang berkeluarga, yang sedang bercinta, yang berkerjaya dan buat yang mahu belajar bersama.  Perasan tak yang dalam banyak-banyak restoran Makanan segera, restoran ni yang paling diminati ramai? Pilihan makanan banyak, servis bagus, selesa dan paling penting kebersihan tetap dijaga.  Bukak McD jom. *Macam kayo sangat la kau ...* Hihihi.


You Might Also Like

12 comments

Follow by Email

Like My Facebook

https://www.facebook.com/norzaila.ismail