Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

From Kelantan with Love

Hello. Good morning from Kelantan. Yesterday morning from Kota Bharu, this morning from Tok Bali.



Solo traveller to Kota Bharu via Fireflyz 9 November 2015. Smooth journey and once arrived Mama Jah and Zeity sudah menunggu di Airport KB.

Gila sayang mahu tinggalkan tilam empuk di sini.  Bermalas-malasan even sudah pagi. 

From Kota Bharu to Besut - ohhh I love the white cloud and the blue sky.

Ke Besut untuk menghadiri Kenduri Kahwin anak Pok Su. 

Qiey my cousin

Auntie, Uncle and Cousin - Ayah Ngah, Mama  Su, Cik Su, Cik Nah and Qiey.

Mama Jah adik Arwah Abah, my forever gorgeous Auntie. Ado jugok sore anok daro nurun ke ambo - Jangok! Hahaha. 

Thanks Ma for taking care of me. Seronok dapat bersama dengan Ma Jah di sini. Mengimbau kenangan dulu .. Ella masa kecik duk di Kelantan dengan Arwah Che' dan Tok Ayah .. gitu lah kata Ma Jah and Yes .. I still remember.

Another lovely Auntie, Sue. Forever young my auntie ni .. kepala maintain gila-gila tak kira di mana.

Dinner the famous Maggi Ketam at Tok Bali. Sedap. Puashati. Wait for my review, k.

From Kelantan with Love - I always love my hometown. Kelantan bukan sahaja terkenal dengan makanan yang sedap-sedap, pemandangan yang cantik tetapi juga dengan masyarakat nya yang kaya dengan budi bahasa, lembut tutur kata dan paras rupa. I love my big family.

Travelling home today .. Goodbye Kelantan but before that mau ronda-ronda dulu. Bye.


0 comments: